Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I waanna ged aadda tis pleeis...mihkä lähtis kesätöihin?
Sori ei pysty nyt noihin ohjelmiin..

Särkyä särkyä särkyä... Tätä tää nyt sit on.

Hitto oon unohtanu, et huomenna oon luvannu tehdä ylimääräisen iltavuoron. Toivottavasti ei mene taas pitkäksi niin pääsis kotiinki joskus ihmisten aikaan.

Iltavuorot on ihan tappoa. Olispa jo niin aikuinen ja koulutettu, että vois olla töissä ma-pe 8-16. Tai oikeastaan haluaisin olla lottovoittaja.

Hmm, en ookkaa tänne kommentoinu taas mitää turhaa pitkää aikaa, harmi.

Kävin muute juuri kakalla

Iltavuorot on ihan tappoa. Olispa jo niin aikuinen ja koulutettu, että vois olla töissä ma-pe 8-16. Tai oikeastaan haluaisin olla lottovoittaja.

Joo ois ihan kiva jos ei tarttis siinä klo 15-16 jälkeen töissä olla. Tai no, omassa ammatissa on vähän pakko mennä töiden kanssa kotiinkin välillä. Mutta ainakin periaatteessa ois illat vapaat. Nyt täytyy jopa toivoa ettei kukaan soita aamulla sijaiseksi niin ehtii salille ennen iltavuoroa :D

Nyt se on varmaa, jäin elävien kirjoihi. Uskomattoman levoton sunnuntai. Jospa täs viel nukahtais ku arki kolkuttelee jo ovella.

Onko ollu paha kohmelo?

Mä kävin vähän kuslaituiki vääntää.. Nyt kaljaa ja makkaraa. Ja sipsiä ja valkosuklaakeksejä... :kuola:

Jahans, tätä tää tyhjä aika teettää...jos lähtis ens kesänä laivalle cabin Stewardesseksi? Tai ihan vaan olla möllöttäis kotona koko kesän. Ei hyvä päivä, nälkähän tässä nöräillessä tulee. Ihan ku olis liikaa vaihtoehtoja.

Fiilistelyä iltaan... Ja sitten kiltisti nukkumaan! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko ollu paha kohmelo?

Mä kävin vähän kuslaituiki vääntää.. Nyt kaljaa ja makkaraa. Ja sipsiä ja valkosuklaakeksejä... :kuola:

Yllättävän paha. En muista kyl et olisin niin kamalasti juonu mutta eipä sitä tullu juotuakaan kyllä ku muutamia tunteja. Vieläki tuntuu et vähä sydän hakkaa liian vahvasti :D Tuli ikää lisää ni heti paheni rapulaki pykälällä.

Mut nyt vittu. Silmät kii --->

Back
Ylös Bottom