Mikä on meininki? Örgh
Säälittävä. Niiku aina :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on meininki? Örgh
Salilla käyminen on elämäntapa, mun mielestä siinä ei kyllä ole mitää väärää mennä lauantaina salille.
Kyllä mulla on elämää ja asioita mielessä, vaikka aionkin jatkossa treenata lauantaisin aamua iltaa, eli etu- ja takareiskat erikseen. Nykki mulla on treffit sovittuna, kaveri kylässä, elämä edessä, tukka takana ja ruokaa lautasella. Sole poka mikhän.Kyllä nyt jotain muutakin elämää pitää olla kuin salilla käynti. Kyllä mulla ainakin sun ikäisenä oli ihan muut asiat vkl iltaisin mielessä kuin treenaaminen :D
Ei hitto, pakko se on kai kävästä suihkussa ja alkaa vetään kampetta päälle ja ottaa suuntima kaupunkia kohti..
Jaa mihis lähetää Robbee kattelee? :D oon ite Hervannassa ny. Autolla :D
Meinasin just ehdottaa Pernodille mies treffejä, mut nyt sie säikytit sen pois

Pitää varmaan koittaa ittekkin ottaa treeni vähän isommaksi osaksi elämää, jos tässä vaikka vähän kasvaisi. Onks sulla treenipäivyri vip-puolella?Kyllä mulla on elämää ja asioita mielessä, vaikka aionkin jatkossa treenata lauantaisin aamua iltaa, eli etu- ja takareiskat erikseen. Nykki mulla on treffit sovittuna, kaveri kylässä, elämä edessä, tukka takana ja ruokaa lautasella. Sole poka mikhän.
Onhan se olemasa, vaa en kehtaa iliman eestä laitella koko reeniohojelmaa sinne ko valamentaja ei tiesti tykkäis.Pitää varmaan koittaa ittekkin ottaa treeni vähän isommaksi osaksi elämää, jos tässä vaikka vähän kasvaisi. Onks sulla treenipäivyri vip-puolella?
Onhan se olemasa, vaa en kehtaa iliman eestä laitella koko reeniohojelmaa sinne ko valamentaja ei tiesti tykkäis.
Tosi pieniä, mutta kolistelen kyllä paljon buustatakseni miehekkyyttäni.Aa oke. Pitäis varmaa parin vuoden tauon jälkee maksaa vipit ni näkis millasii rautoja mörkö kolistelee.
Tosi pieniä, mutta kolistelen kyllä paljon buustatakseni miehekkyyttäni.
Itte olin just eilen päivällä frendien kans salilla, illalla mentii sit kuppii kaataan, ja huomen pikku palautumisen jälkee ois taas salii. Kyl sitä kerkee viikonloppuna nollatakki vaikka käykin salilla. Pitää vaan osata järjestää asiat silleen että kaikelle jää aikaa. Jos kuitenkin haluu tuloksia niin tohon treenaamiseen ja ruokavalioon sun muuhun pitää panostaa ja siihen väkisinkin menee aikaa.Kyllä nyt jotain muutakin elämää pitää olla kuin salilla käynti. Kyllä mulla ainakin sun ikäisenä oli ihan muut asiat vkl iltaisin mielessä kuin treenaaminen :D
Itte olin just eilen salilla, illalla mentii kuppii kaataan frendien kans, ja huomen pikku palautumisen jälkee ois taas salii. Kyl sitä kerkee viikonloppuna nollatakki vaikka käykin salilla. Pitää vaan osata järjestää asiat silleen että kaikelle jää aikaan, mutta jos haluu tuloksia niin tohon treenaamiseen ja ruokavalioon sun muuhun pitää panostaa ja siihen väkisinkin menee aikaa.