Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon junavaunussa, joka on täynnä alle parikymppisiä solttupoikia ja samanikäisiä kikattelevia tytsyjä. Ne on kaikki myös kännissä. :wall:

Ei kuulosta ihan parhaalta mahdolliselta matkaseuralta... Täällä usein iltaisin salilta tullessa osuu opiskelijabileisiin matkalla olevaa porukkaa samaan bussiin. :rolleyes: Ehkä mä olen vaan liian vanha harppu ymmärtääkseni sitä teinikännäyksen intoa! :D Muutenkin alkaa varmaan ikä jo painaa, kun arki-iltaisin pitää käydä nukkumaan 8-9 välillä. :rolleyes:

^^Kyllä mä kerkeen, mulla on lippuki ollu ostettuna jo viikkokausia.

Ja ihana nainen, ehkä maailman ihanin. Voit tavallaan syyttää sicciä tuosta. Hän laittoi vaalean blondin niin mä laitoin tumman bruneten. Tasapeli!

Muutaman. Oletan siis, että tässä ei puhuttu minusta :D
Niin joo se piirakka.

Nyt minulle valmistetaan tortilloja, nomnom.

Piirakka mielessäs. Karvakädetkö vääntää? :rolleyes: Et kuitenkaan saa akkaas siihen hommaan!

Piirakka mielessäs. Karvakädetkö vääntää? :rolleyes: Et kuitenkaan saa akkaas siihen hommaan!

Ei karvakädet mitään tortilloja osaa vääntää. Muijahan nämä tietenkin teki.

Hagman on vitun paska, koko pelin sitä täällä haukkunut. Kohta siis tekee maalin. Sanzen iloksi pitää sanoa, että Niemisen Villeä tuo joukkue kaipaisi.

Oon ehkä kuullu tän joskus ennenkin :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jeejee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Parasta ennen ja nenämaraton, viimeinen tunti lähtee kohta. Hyvä Ile & Matti!

Satuinpa just aukasemaan äsken YLEX-streamin ja onneksi aukaisinkin. Oli nimittäin Hintikan Marja vetämässä melkoisen villiä tanssia kameran edessä, siinä ol likalla moovssit hallussa :dance:

Back
Ylös Bottom