Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinhän ne kaikki miehet sanoo, mutta faktahan on se että monessa taloudessa se akka pitää sitä jöötä.

Näinhän se on, mutta ne "ukot" ovatkin mikki hiiriä. Itsehän olen tällainen raamikas alfauros, jonka edessä nainen kuin nainen lakoaa.

Ei noita suomen pelejä vois kattoo ilman antsan selostusta! On se vaan semmonen sinivalkoinen ääni! Parhain suomalainen jääkiekkoselostaja kautta aikojen!

Ei noita suomen pelejä vois kattoo ilman antsan selostusta! On se vaan semmonen sinivalkoinen ääni! Parhain suomalainen jääkiekkoselostaja kautta aikojen!

No jaa. Mitä enemmän sitä kuuntelee, sen paskempi se on. Varsinkin näissä ilmaispuolen matseissa, tuntuu että sille on annettu käsky kertoa mahdollisimman monta paskaa läppää, että karjalalippis-kansa innostuu tilaamaan kanavapaketteja. Sitten, kun on oikeasti kovat pelit ja Antsa oikeasti keskittyy peliin ja selostaa sydämellä, niin silloin on kyllä paras.

NPC Nationals? Missään ei oo ollu puhetta täällä (no ei siel oo suomalaisia ni eihän se kiinnosta). Jotain jännää tällekin viikonlopulle.

Mä oon junavaunussa, joka on täynnä alle parikymppisiä solttupoikia ja samanikäisiä kikattelevia tytsyjä. Ne on kaikki myös kännissä. :wall:

No jaa. Mitä enemmän sitä kuuntelee, sen paskempi se on. Varsinkin näissä ilmaispuolen matseissa, tuntuu että sille on annettu käsky kertoa mahdollisimman monta paskaa läppää, että karjalalippis-kansa innostuu tilaamaan kanavapaketteja. Sitten, kun on oikeasti kovat pelit ja Antsa oikeasti keskittyy peliin ja selostaa sydämellä, niin silloin on kyllä paras.

Ihan sama mitä se siellä selittää, niin se on silti paras mahdollinen jääkiekkoselostaja. Kaikki muut selostajat on ihan elämäänkyllästyneitä, jotka vaan rupee vituttamaan. Ja ku on tota antsaa kuunnellu niin pitkään ku muistan niin ei sitä kestä muita selostajia enää.

NPC Nationals?

Wat is tis?

- - - Updated - - -

Ihan sama mitä se siellä selittää, niin se on silti paras mahdollinen jääkiekkoselostaja. Kaikki muut selostajat on ihan elämäänkyllästyneitä, jotka vaan rupee vituttamaan. Ja ku on tota antsaa kuunnellu niin pitkään ku muistan niin ei sitä kestä muita selostajia enää.

Ei pidä paikkaansa. Paras jääkiekko selostaja:

Virkkunen on myös loistava, vaikkei lätkää selostakaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Virkkunen on ihan paras fudisselostaja kyllä! Ja tuon mäkisen olin unohtanu kokonaan. On seki kyllä huippuselostaja, mutta mitenkähän tuo istus näihin maajoukkuematseihin selostamaan? Ja lähtiskö edes näihin mukaan?

Virkkunen on ihan paras fudisselostaja kyllä! Ja tuon mäkisen olin unohtanu kokonaan. On seki kyllä huippuselostaja, mutta mitenkähän tuo istus näihin maajoukkuematseihin selostamaan? Ja lähtiskö edes näihin mukaan?

Totta, Mäkinen on kyllä niin NHL-miehiä, että näinköhän normi mömmöm-kisoista syttyisi. Olympialaiset varmasti olisi äijän heiniä. Selostanut nyt lakon aikana Kärppien pelejä Urholla ja ero muihin on kyllä giganttinen.

Vielä ei pääse viikonlopun viettohon, ku huomenna pitää käydä duunissa. Taisi uintifiiliksetki jäädä, ku ulkona on kymmentä astetta pakkasta (ainakin melkein). :jahas: Onneksi karjalanpiirakat lämmittää mieltä! :)

Back
Ylös Bottom