Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntoilukertoja ja painojen määrää tulisi kasvattaa noin 10 prosentin viikkotahtia.

No nythä se selvis mikä tätä hommaa hidastaa :O En vaan tiiä kuinka kovissa painossa jo oltais jos olis aina tota noudattanu. Ja montako reeniä viikossa sitä nyt sitte pitäiskään jo tehä? Taitaa tunnit loppua viikosta kesken.

Joo, mutta luitko kohdan kolme eli raskailla painoilla ei saa treenata ja jos selässä tuntuu niin romua on liikaa? Jos arvioidaan, että sadan kilon kyykky tai maastaveto tuntuu jo selässä ja sen ylittävät painot ovat varmasti vaarallisia, niin tuota 10% viikossa-ohjetta soveltaen ja arvioiden normaalitreenaajalle 20 vuoden nousujohteinen treeniura, jonka jälkeen tulokset alkavat jälleen laskemaan iän myötä, pitää 20 vuoden kuluessa tuohon sataan kiloon päästäkseen treenaaminen aloittaa pikaisella laskutoimituksella 8,95*10^-42 kg painolla. Menee melkoiseksi laboratoriotyöksi moisten painojen valmistus, mutta jos Iltis sanoo, että näin pitää treenata, niin sitten pitää. Luotettavaa asiantuntijatyötähän nuo artikkelit kuitenkin ovat.

Se on K niinku koulutuspäivä. Varsinainen koulutus alkaa kuuden pintaan, vaan "mun koulutus" alkaa ihan kohta. Meneepä ainakin jorinat rattosasti hymyillen tajuamatta/sisäistämättä mitään :D

:kippis1:

Kävin apteekissa. Nyt on palanut kieli ja nenä täynnä seesamiöljyä. Oiskohan ne osannu myydä jotain, millä parantaa kieli, kun kerran tarjosivat kiireiselle kuumaa teetä...

Hieroja totes mulle, että mulla futarin perse ja jalat. Onkohan se hyvä vai huono asia? Tai turha sitä on miettiä oikeastaan, kun ei ne siitä mihinkään katoo.

Kävin apteekissa. Nyt on palanut kieli ja nenä täynnä seesamiöljyä. Oiskohan ne osannu myydä jotain, millä parantaa kieli, kun kerran tarjosivat kiireiselle kuumaa teetä...

Jäätelöä, paljon! Sitten oon pakastanut joskus limukkaa jolloin, mukava imutella jääpaloja ..

Eikä tarvi enää miettiä jaksamista?

Mä haluaisin että täällä olis lunta!! :)
Paljo sä tarviit? Tervetuloo tänne. Mun auto kävi pihalla puolituntia, kävin kaupungilla asioita hoitelemassa, kävin katsastamassa auton (auto sisätiloissa sielä hetken aikaa) ja nyt tulin kotii ja vasta irtos viimiset lumet ja jäät autosta. Talvi on perseestä. Mutta: on kyllä jotenkin erikoisen mukavan keväinen ilma, vähän niiku kesä olis tulossa. Aivot luulee vaan että on kevät ja siitä mulla vissii hyvä fiilis. No, eiköhän se todellisuus jossain vaiheessa taas iske nyrkkinsä keskelle naamaa.

Pikkusen näyttää elinvoima hiipuneen Ylen aamujätkiltä, 45h ovat nyt tehneet lähetystä.

Melko kännisen olosta meininkiä välillä.

Paljo sä tarviit? Tervetuloo tänne. Mun auto kävi pihalla puolituntia, kävin kaupungilla asioita hoitelemassa, kävin katsastamassa auton (auto sisätiloissa sielä hetken aikaa) ja nyt tulin kotii ja vasta irtos viimiset lumet ja jäät autosta. Talvi on perseestä. Mutta: on kyllä jotenkin erikoisen mukavan keväinen ilma, vähän niiku kesä olis tulossa. Aivot luulee vaan että on kevät ja siitä mulla vissii hyvä fiilis. No, eiköhän se todellisuus jossain vaiheessa taas iske nyrkkinsä keskelle naamaa.

No täällä tampsterissa on vaan kylmä mutta lunta ei näy :( eli jos voisit tuoda autos takapenkillä mulle tänne pienen lumikasan?

Joo nyt on renkaat ostettu ja rahat menetetty(sijoitettu). Jalkareenikin tuli tehtyä. Onneks on seuraava jalkareeni vasta viikon päästä.

Luntaki ois vähäsen täälläpäin, mutta voishan tuota olla enemmänniin.

Hieroja totes mulle, että mulla futarin perse ja jalat. Onkohan se hyvä vai huono asia? Tai turha sitä on miettiä oikeastaan, kun ei ne siitä mihinkään katoo.

Eiköhän se ihan hyvä asia ole?

Mun hieroja on latonut kommentteja tyyliin: "Eikö sulla tosiaan satu polviin?", "Saatko sä kädet suoraksi pään päälle?" ja "Miten nää ei ole revennyt, näillähän voisi soittaa jotain kun on niin kireät (lonkankoukistajat)?" :rolleyes:

Ja mä sentään venyttelen enemmän kuin moni joukkuekaveri... :jahas:

Back
Ylös Bottom