Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No täällä tampsterissa on vaan kylmä mutta lunta ei näy :( eli jos voisit tuoda autos takapenkillä mulle tänne pienen lumikasan?

Liian kallista nahkaa, ei pysty lunta nostaa kyytii ollenkaa. Ja mä kuskaan luonnon antimia pitkin viikkoja ihan tarpeeks, joudut siis tulee hakemaa :D

Huomenta vain, alavatsan kivut lähes kadonneet, pientä vihlontaa vielä on kun venyttää itseään suoraksi, ei taideta hetkeen tehdä gymlog 15 min reenejä...

No jos perse kestää kävellä sellaset 5-6 km päivässä ni ei muuta ku liikkeelle vaan. Voi olla että pääset johonki pälkäneelle asti kun alkaa tupruttaa ja sua alkaa vituttaa ku turhaan lähit. Otatko teltan mukaa ja kävelet aina kerralla reippasti vai aattelitko kävellä sellaset 250metriä tunnissa ja pysyä liikkellä koko ajan?

Joku tummatukkainen ponnaripäinen tyttö se oli :D Muistan vielä loppu huipennuksenkin niin selvästi. Sääli kun tollasia unia ei ole useammin.

Vielä hauskempaahan olisi jos kyseinen tyttö tuliskin yhtäkkiä salilla vastaan :O

Vielä hauskempaahan olisi jos kyseinen tyttö tuliskin yhtäkkiä salilla vastaan :O

Ei tule nyt äkkiseltään kyllä omalta salilla ketään samannäköistä mieleen, mutta pitääpi katsella jos vaikka törmäisi. Sitten voisin kertoa kuinka panin sitä railakkaasti perseeseen mun unessa. Lähtisköhän se viel tän jälkeen treffeille?

Ei tule nyt äkkiseltään kyllä omalta salilla ketään samannäköistä mieleen, mutta pitääpi katsella jos vaikka törmäisi. Sitten voisin kertoa kuinka panin sitä railakkaasti perseeseen mun unessa. Lähtisköhän se viel tän jälkeen treffeille?

Normikäytäntö Turussa, lähtee varmasti.

No jos perse kestää kävellä sellaset 5-6 km päivässä ni ei muuta ku liikkeelle vaan. Voi olla että pääset johonki pälkäneelle asti kun alkaa tupruttaa ja sua alkaa vituttaa ku turhaan lähit. Otatko teltan mukaa ja kävelet aina kerralla reippasti vai aattelitko kävellä sellaset 250metriä tunnissa ja pysyä liikkellä koko ajan?

124352832690.jpg

anteeksi on harvinaisen huono kuva mutta ei mulla muutakaan sanottavaa ole! :D

anteeksi on harvinaisen huono kuva mutta ei mulla muutakaan sanottavaa ole! :D

Se on mun salainen taito, saan naiset hiljaseks ja sit ne häipyy lopullisesti mun elämästä. Että tervemenoo vaan :D

Ton E-nesteidenvaihtoketjun nimen vois IMO muuttaa takasin Nesteidenvaihtoketjuks. Näytti aina jotenkin nii epäilyttävältä ja tuli klikkailtua mielenkiinnosta.

Mun hieroja on latonut kommentteja tyyliin: "Eikö sulla tosiaan satu polviin?", "Saatko sä kädet suoraksi pään päälle?" ja "Miten nää ei ole revennyt, näillähän voisi soittaa jotain kun on niin kireät (lonkankoukistajat)?" :rolleyes:

Ja mä sentään venyttelen enemmän kuin moni joukkuekaveri... :jahas:
Lohdutukseksi, tuo hieroja sanoi, ettei hänen pöydällään ole ollut ainuttakaan futaajaa, joka ei olisi jäykkä. Itsekin kyllä venyttelen paljon. Aiemmin sitä venyikin vaikka miten, mutta tuo ikä, tuo ikä...

Back
Ylös Bottom