Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän toi aikaa ottaa, ku siinä samalla painoo tiputtaa 30kiloo :D Oon myös helvetin pienikokoinen ja tämmösillehän ei se voima tartu ihan samaa vauhtia ku luonnostaan isompikokosille. Ekalla penkkauskerralla en saanut edes 40kiloa... ja vuoden päästä siitä meni 80kg. Mutta onhan tuo penkki kyllä jo pursunnut korvista ihan urakalla ja taidanpa vaihtaa sen nyt käsipainopenkkiin ja ruveta reenaamaan rintaa taas!

Käsipainopena on paljon mukavampi, mutta sitten ei voi vasta kysymykseen, paljon nousee penkist. Tai tietty voi sanoo jotain 40kg per käsi ja porukka on ihan monttu auki, et mitä ihmettä se puhuu, per käsi....

Nyt on semmonen kokki vauhissa, että alta pois.. Tulee sitä piffiä!

Tämä on varmaa se tunne, kun luulee osaavansa tehä ruokaa..
Mulla tänään suunnitteilla kookosmaidossa keitettyjä kanakuulia, basmatiriisiä ja joku chili-kasvissosehomma pitäis surautella kylkiäiseks. Vapaapäivinä on onneks aikaa panostaa tähänki :)

Nyt on semmonen kokki vauhissa, että alta pois.. Tulee sitä piffiä!

Tämä on varmaa se tunne, kun luulee osaavansa tehä ruokaa..

Et sä mitään ruokaa tee vaa oot pakkiksella. Jos sitä kunnolla tekee, täällä ei kerkee kirjottelee.

E: meitsi lähtee kattoo jotain leffaa... Ja syömään tietty!

Minkähän aika nyt mahtaa olla? :rolleyes:

Mulla tänään suunnitteilla kookosmaidossa keitettyjä kanakuulia, basmatiriisiä ja joku chili-kasvissosehomma pitäis surautella kylkiäiseks. Vapaapäivinä on onneks aikaa panostaa tähänki :)

Nyt on pakko kysyä, että mitä on kanakuulat? Ja eikö niitä tarvii ensin kypsentää kanaliemessä (stock) ollenkaan vai?

Nyt on pakko kysyä, että mitä on kanakuulat? Ja eikö niitä tarvii ensin kypsentää kanaliemessä (stock) ollenkaan vai?
Kanafilettä sellaseen myllyyn, joka tekee siitä kanajauhetta, sitten korppujauhoja sekä munaa sekaan ja avot, kanakuula on tosiasia. Kyllä mä niitä eka vähän pannulla korvennan, sitte pääsevät kookosmaitokylpyyn loppusilauksena :) On hyvää, ja jos kookosmaitoa keittää tarpeeks kauan seka lisää vähän mausteita niin siitä tulee ihan kelpo kastike.

Kanafilettä sellaseen myllyyn, joka tekee siitä kanajauhetta, sitten korppujauhoja sekä munaa sekaan ja avot, kanakuula on tosiasia. Kyllä mä niitä eka vähän pannulla korvennan, sitte pääsevät kookosmaitokylpyyn loppusilauksena :) On hyvää, ja jos kookosmaitoa keittää tarpeeks kauan seka lisää vähän mausteita niin siitä tulee ihan kelpo kastike.

Aa, enpä ajatellut tollasta, eli vähän kuin ne fish balls, mutta kanasta. Kiitos selvennöksestä.

Aa, enpä ajatellut tollasta, eli vähän kuin ne fish balls, mutta kanasta. Kiitos selvennöksestä.
Jep. Reseptin löysin Juha Vuorisen kirjasta Vaippaihottumaa. Olikohan se toi kirja? Juoppohullun neljäs osa enivei. Siinä on kirjasarja joka paranee loppua kohden imo, silti parhaimillaanki se on vaan välttävän hyvä.

Et sä mitään ruokaa tee vaa oot pakkiksella. Jos sitä kunnolla tekee, täällä ei kerkee kirjottelee.

Niin siitä vaan taiottiin Possun ulkofilepiffit kermakastikkeella med potattosmoes!

Pisteet:
Ensimmäiset 3 pihviä ovat onnistuneet paremmin, kuin nämä kolme jälkimmäistä. Pottumuusi kärsii voin puutteesta. Ruuan maku/haju on sitten käsin kosketeltavissa. Mahdollisesti, jos tuo pihvi maistuu pahalle(vaikea sanoa), niin kastike tai 0,4kg raejuustoa onnistuu peittämään sen todella onnistuneesti! Mutta muuten on kyllä tarjoilija osannut asetella pihvin,muusin ja kastikkeen somasti lautaselle! Ulkonäöstä 4/5. Maku/haju 3,25/5.

Ensi kerralla on vuorossa ohiamuttua sorsaa ja jäniksenjälkikeittoa. Vierailevia tähtiä emme ota lähetykseen mukaan myöhemminkään..

Pääsis kohta himaa mut piti tulla viel kahvetta litkii omaks iloks. :kaheli:
Pohkeille tein peeärrän, pohjenousut seisten omalla painolla x 876 :D Kohta tonni rikki. Ottaa muuten luonnolle noi, jalat vispaa ku vatkaimet mutta silti pitää saada se failure.

Ihanko seisten vaan lattiantasolta vai häääh mitä sä puuhaat saatanan sauvasekotin?

Kun kitara soi, ei itkeä saa.. Rämpytirämpyti

Koska mennää studioo?

Minkähän aika nyt mahtaa olla? :rolleyes:
Se aika ku veripaskaa tulee pillusta naminami?

Back
Ylös Bottom