Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se tunne ku käyt kaupassa ostamassa ruokaa ja huomaat kämpille tultua, että puolet salaattiin menevästä kurkusta on mädäntyny. :evil: Voe helevetti, sanon minä. Kyllä se kiire kostautuu heti.

Pitäisiköhän ensi viikolla testata voiko sairaalasta karata treeneihin? :evil: Tajusin että osasto on melkein salin vieressä, eihän siinä menisi kuin hetki kun hilpaisisi treeneihin ja takaisin! :D Harmittaa kun muutenkin on niin vähän treenikertoja enää jäljellä! Ehkä joku kiltti hoitsu antaisi luvan käydä tunnin jumpalla, ei kait siitä mitään haittaakaan olisi? Pitänee suunnitella lisää... :evil:

Se tunne ku käyt kaupassa ostamassa ruokaa ja huomaat kämpille tultua, että puolet salaattiin menevästä kurkusta on mädäntyny. :evil: Voe helevetti, sanon minä. Kyllä se kiire kostautuu heti.

On muuten perseestä.. Kokeiltu liian monta kertaa.

Mäpäs oon jo kotona, eli mullapas on jo viikonloppu :D Hihi ^^

Mielipiteeni siitä:

7.jpg

;)

edit. Ettei menisi pelkän paskan jauhamiseksi niin laitetaan kuva pipariemännästä:

521736_10151144938833099_1334662113_n.jpg

:kuola:

Hetkinen, ihmisillä menny 2v saada 100kg penkistä? Mulla meni muistaakseni 3kk :D Olin tosin reippaasti ylipainoinen, se varmaan autto asiaa. Makasin selälläni penkillä ja silti maha koski melkein maahan, näin kärjistettynä.

- - - Updated - - -

You're late, bitch. Alotin jo eilen.
Minäki! Bitch is late this week she is, sanois junttibritti.

No nus nus.. Mie sanon että kokeiltu ja sillä siisti. :evil:

No jos sä sitä mätää kurkkua kokeilet sinne salaattiin niin mikä ettei :D Ja Veelle tiedoksi, että minä taas olin reippaasti alipainoinen aloittaessani, joten ehkä tosiaan sillä aloitustasolla on väliä.

Hetkinen, ihmisillä menny 2v saada 100kg penkistä? Mulla meni muistaakseni 3kk :D Olin tosin reippaasti ylipainoinen, se varmaan autto asiaa. Makasin selälläni penkillä ja silti maha koski melkein maahan, näin kärjistettynä.

- - - Updated - - -

Minäki! Bitch is late this week she is, sanois junttibritti.

Kyllähän toi aikaa ottaa, ku siinä samalla painoo tiputtaa 30kiloo :D Oon myös helvetin pienikokoinen ja tämmösillehän ei se voima tartu ihan samaa vauhtia ku luonnostaan isompikokosille. Ekalla penkkauskerralla en saanut edes 40kiloa... ja vuoden päästä siitä meni 80kg. Mutta onhan tuo penkki kyllä jo pursunnut korvista ihan urakalla ja taidanpa vaihtaa sen nyt käsipainopenkkiin ja ruveta reenaamaan rintaa taas!

Back
Ylös Bottom