Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jotain sääntöjä pitäisi olla. Esimerkiksi että sähköpostin saa katsoa kerran päivässä ja tarvittaessa ostaa junalipun. Mutta ettei avaisi facebookia tai pakkista.

Ja J..: Oon mää ennenkin täältä ollut kuukausia poies, että tuskinpa kukaan siihen kuolee :) Ja jos tulee ikävä, niin voi tulla salille kattomaan. Tai töihin. Ei vittu, mun pitää mennä taas töihin kohta :(

Riippuu missäpäin teikäläinen vaikuttaa, että voiko tulla salille katsomaan :D Tietty ois ihan jees käydä, joskus jollain muullakin salilla kuin tuolla omalla. Jollain meijerilläkin tekis mieli käydä, mut ei jaksa täältä Turun suunnalta lähteä 170km salin takia. Menis koko päivä reissuun.

E: sulla lukikin Tampere tuol. No ei sielläkään kamalasti tuu käytyä, paitsi et opiskelemaan sinne pitäis sit lähteä tän lukion jälkeen jollen pääkaupunkiseudulle pääse...

On joo....
On siinä puolensa, vaan ois sitä ihan hauska välillä käydä näyttäytymässä julkisellakin salilla. :D Mein kotisali on askeettinen ja köyhä, mutta tuloksia siellä saa aikaiseksi. :D

Sun mies välillä ulkoiluttaa sinua tai päinvastoin, näinhän se menee. Minua ulkoilutettiin jokin aika sitten Variston Iskuun.. komeeta oli ja kallista. Ihmettelin miksi mua sinne kiskotaan. :D

Saako kysyä mihin oot suunnitellu hakevasi? :)

Aalto yliopistoon tai TAMKiin elokuvalinjalle. Vähän tiukkaa on sinne pääseminen, mutta ylipäätän media-ala kiinnostaa. Elokuvaohjaus tai -käsikirjoitus on tällä hetkellä tähtäimessä, koska niitä osaan. Yks meitsin kässäri meinattiin tehdä lyhyt elokuvaksi, mut kaatus siihen, että olin kirjoittanut englanniksi ja sitten ei tahtonut rahoitusta löytyä... Tällä hetkellä oon ohjaamassa kans kaveriporukalla yhtä filmiä :)

Aalto yliopistoon tai TAMKiin elokuvalinjalle. Vähän tiukkaa on sinne pääseminen, mutta ylipäätän media-ala kiinnostaa. Elokuvaohjaus tai -käsikirjoitus on tällä hetkellä tähtäimessä, koska niitä osaan. Yks meitsin kässäri meinattiin tehdä lyhyt elokuvaksi, mut kaatus siihen, että olin kirjoittanut englanniksi ja sitten ei tahtonut rahoitusta löytyä... Tällä hetkellä oon ohjaamassa kans kaveriporukalla yhtä filmiä :)

Cool! :) Kaksi veljeä opiskellu Espoossa. Toinen sillon kun kutsuttiin vielä TKK:ksi ja toinen Aalto-yliopiston aikana. :)

Riippuu missäpäin teikäläinen vaikuttaa, että voiko tulla salille katsomaan :D Tietty ois ihan jees käydä, joskus jollain muullakin salilla kuin tuolla omalla. Jollain meijerilläkin tekis mieli käydä, mut ei jaksa täältä Turun suunnalta lähteä 170km salin takia. Menis koko päivä reissuun.

E: sulla lukikin Tampere tuol. No ei sielläkään kamalasti tuu käytyä, paitsi et opiskelemaan sinne pitäis sit lähteä tän lukion jälkeen jollen pääkaupunkiseudulle pääse...

Mää asun Rollossa. Heilun Tampereella tosin puolet ajasta kun miehekkeeni asuu siellä. Etkä sää viihtyis mun salilla, joten sen voi ainakin unohtaa :D

Olipa mukavan yllättävä aamuherätys tänään. Heräsin täydestä unesta siihen, että joku alkaa takomaan moukarilla makkarin betoniseinää ulkopuolelta. :eek: Onneksi eivät aloittaneet hirveän aikaisin, vaan mulla oli herätyskellon soimiseen vajaa 5 minuuttia aikaa. Ihmettelen kyllä mikä työvaihe vaatii tuollaista moukarointia. :D Sain silti vielä torkutettua herätystä yli puoli tuntia. :rolleyes: Joo, meillä on siis julkisivusaneeraus meneillään. Pääsi silti vähän yllättämään, kun eipä ne talon tällä puolella ole pariin viikkoon mitään tehneet.

Tosi tehokas olo töissä tällä hetkellä. Tuntuu, että voisin nukahtaa koska vaan. Viime yön nukuin ihan ok, mutta edellisenä yönä alle neljä tuntia. Nukahdin maanantaina vahingossa duunin jälkeen pariksi tunniksi ja illalla oli treenit 20.30-22. Pääsi vähän kostautumaan, kyllähän mä sitten puoli viiden maissa aamulla sain jo unta...

Seurailen tässä FB keskustelua, jossa heppatytöt pohtii miten sähköpaimen pitää kytkeä.

Olen sanaton.

Seurailen tässä FB keskustelua, jossa heppatytöt pohtii miten sähköpaimen pitää kytkeä.

Olen sanaton.

Ei oo vaikeeta. Sähköpaimeneen ei oo kiva osua päällään (sitä alittaessa) ja saada sähköiskua.. Varsinkin kun se on kohtuu kovalla.. :face: Nimim. ex-heppatyttö.

Ei oo vaikeeta. Sähköpaimeneen ei oo kiva osua päällään (sitä alittaessa) ja saada sähköiskua.. Varsinkin kun se on kohtuu kovalla.. :face: Nimim. ex-heppatyttö.

Mulle kävi joskus penskana niin, että ryömin tommosen langan ali ja alaselkä osui siihen lankaan. Teki aika meisseliä kun sai iskun tuonne munuaisten kohdille selkärankaan.

Jep, mulla oli metallinen linkkari ohuiden verkkareiden taskussa, silittilin siinä märässä ruohossa seisoskelevaa ammua. Piti perkele kurottaa kun oli sen verran etäällä, no linkkari otti lankaan kiinni ja käsi oli kiinni lehmän selässä TUM! Selkärankani meni linkkuun ja lehmä juoksi 5m päähän. Sieltä se sitten katseli mua surullisilla silmillä että miksi se nyt noin teki, ja mulla poltteli vähän reittä siitä linkkarin kohdalta.

Mä olen muuten kelaillut, voisiko sähköpaimenen käytännön pilana kytkeä kaverin autoon? Kai sen äkkiseltään ajatellen pitäisi toimia että runkoon koskettamalla saa hittiä.

Mä olen muuten kelaillut, voisiko sähköpaimenen käytännön pilana kytkeä kaverin autoon? Kai sen äkkiseltään ajatellen pitäisi toimia että runkoon koskettamalla saa hittiä.

Tuli muuten tuosta mieleen tapaus, kun joskus nuorena poikana kaverit hassutteli erään Talbot Horizonin omistajan kustannuksella
Jätkät kävi lapioimassa auton alle lunta niin paljon kuin mahtui, ja heittivät muutaman ämpärin vettä sekaan. Siinä se sitten seisoi yön yli, pakkasta tais olla semmonen -20.
Komeesti se suti siinä paikallaan seuraavana aamuna.

Käsittämättömän hauska idea:D Ehkä mun naapurille joku yritti tätä kun sen auto paloi poroksi...

Mä haluan pissiä teidän kaikkien sähköpaimeneen.

Mulla on ympäri maata tällaisia vähän isompia sähköpaimenia jättiläismutanttilehmien hyökkäyksen varalta, käy kusemassa ekana lähimpään sellaiseen.

20082008_002_.webp

Back
Ylös Bottom