No jotain sääntöjä pitäisi olla. Esimerkiksi että sähköpostin saa katsoa kerran päivässä ja tarvittaessa ostaa junalipun. Mutta ettei avaisi facebookia tai pakkista.
Ja J..: Oon mää ennenkin täältä ollut kuukausia poies, että tuskinpa kukaan siihen kuoleeJa jos tulee ikävä, niin voi tulla salille kattomaan. Tai töihin. Ei vittu, mun pitää mennä taas töihin kohta :(
Riippuu missäpäin teikäläinen vaikuttaa, että voiko tulla salille katsomaan :D Tietty ois ihan jees käydä, joskus jollain muullakin salilla kuin tuolla omalla. Jollain meijerilläkin tekis mieli käydä, mut ei jaksa täältä Turun suunnalta lähteä 170km salin takia. Menis koko päivä reissuun.
E: sulla lukikin Tampere tuol. No ei sielläkään kamalasti tuu käytyä, paitsi et opiskelemaan sinne pitäis sit lähteä tän lukion jälkeen jollen pääkaupunkiseudulle pääse...
Ja jos tulee ikävä, niin voi tulla salille kattomaan. Tai töihin. Ei vittu, mun pitää mennä taas töihin kohta :(
Onneksi eivät aloittaneet hirveän aikaisin, vaan mulla oli herätyskellon soimiseen vajaa 5 minuuttia aikaa. Ihmettelen kyllä mikä työvaihe vaatii tuollaista moukarointia. :D Sain silti vielä torkutettua herätystä yli puoli tuntia.
Joo, meillä on siis julkisivusaneeraus meneillään. Pääsi silti vähän yllättämään, kun eipä ne talon tällä puolella ole pariin viikkoon mitään tehneet.