Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta!
Hengityksestä päätellen sitä alkaa olemaan ketoosissa. :urjo:
Ei kannata huolestua niin kauan kun valikoima ei ole Yötä.
Missäs tää on? Kun saan tuon kolari autoni myytyä vois kävästä.
Ja kyllä, googlesta olisin löytänyt puolet nopeammin kuin kirjoittamalla tämän viestin, heh.
Huomenta! Tänään on hyvä päivä! :D Aamukahvi :haart:

Muista heti aamuun antaa sitten raikas aamusuukko naiselle, jos sulla sellainen on ;)
Joo silt vaikuttaa, kun tähän aikaa vast heräsit![]()

.Muista heti aamuun antaa sitten raikas aamusuukko naiselle, jos sulla sellainen on ;)
Ei sillä oo.. :D
Se on vantaan kivistössä. Pikkusen hankalassa paikkaa käydä ilman autoa, mut voin kuskailla jos liikut täälläpäin. Aukiolot on vaan heikosti työaikana.
Oon vähän suunnitellut internet-vapaata joulukuuta. Ihan todella säälittävää tämä jatkuva surffaaminen. Vois lukea vaikka tämänkin ajan kirjoja.
edit. Niin ja KYYKÄTÄ!
Oon vähän suunnitellut internet-vapaata joulukuuta. Ihan todella säälittävää tämä jatkuva surffaaminen. Vois lukea vaikka tämänkin ajan kirjoja.
edit. Niin ja KYYKÄTÄ!
Ei sillä oo.. :D
- - - Updated - - -
Älä nyt! Kohta se päivä vasta alkaa..![]()
Se on vantaan kivistössä. Pikkusen hankalassa paikkaa käydä ilman autoa, mut voin kuskailla jos liikut täälläpäin. Aukiolot on vaan heikosti työaikana.
Tsekatkaa samalla mulle hyvä penkki sieltä. :D
Respectit jos saat suoritettua loppuun asti edellä mainitun! :hyvä:
Ja jos tulee ikävä, niin voi tulla salille kattomaan. Tai töihin. Ei vittu, mun pitää mennä taas töihin kohta :(Kylppäriin ? :D
Ei sentäs! :D Jos salille, meillä on ihan rimpula vanha penkki, ja kuulemma vaan 140kg ois ollu..? Ja on siltä otettu 180kg. Pelottaa...!!!