Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kannata huolestua niin kauan kun valikoima ei ole Yötä.

Tai mitään muutakaan samasta kaupungista lähtöisin olevaa.

Pitäisi oikeastaan olla sellainen lakipykälä, joka kieltäisi kaikenlaisten soitinten myymisen porilaisille.

Ulkona on ihan valkoista.....eikä se stana taida vieläkään olla pysyvää:jahas:

Missäs tää on? Kun saan tuon kolari autoni myytyä vois kävästä.
Ja kyllä, googlesta olisin löytänyt puolet nopeammin kuin kirjoittamalla tämän viestin, heh.

Se on vantaan kivistössä. Pikkusen hankalassa paikkaa käydä ilman autoa, mut voin kuskailla jos liikut täälläpäin. Aukiolot on vaan heikosti työaikana.

Oon vähän suunnitellut internet-vapaata joulukuuta. Ihan todella säälittävää tämä jatkuva surffaaminen. Vois lukea vaikka tämänkin ajan kirjoja.

edit. Niin ja KYYKÄTÄ!

Jooh, se ois tänää välipäivä ja ihan hyvä vaan, ku koko yläkroppa on ihan tulehtunu. Lenkin jos kohta kävis hilpasemassa ja sit jos rötväis taas koko loppupäivän.

Se on vantaan kivistössä. Pikkusen hankalassa paikkaa käydä ilman autoa, mut voin kuskailla jos liikut täälläpäin. Aukiolot on vaan heikosti työaikana.

Hei hieno homma! Kaverin serkku ajaa ja pyörittää jotain Audin ratatiimiä, sille toi pirun raato varmaan lähtee. Sanoi maksavansa enemmän kuin romarit jotka kuulemma kusettavat aina. Niin siis mullahan ei ole mällättyä Audia vaan Golf, mutta sen frendeillä on joku chop-chop joka on erikoistunut mm. VW:hen.

Paljonkohan siitä voisi saada? 2xalut(vähän naarmuilla) 2,3 v5 ajettu vain 80 000! 02. Tekniikka kunnossa, keula tuunattu noin 60-70-km/h puuhun, vuosihuollot tehty.

Oon vähän suunnitellut internet-vapaata joulukuuta. Ihan todella säälittävää tämä jatkuva surffaaminen. Vois lukea vaikka tämänkin ajan kirjoja.

edit. Niin ja KYYKÄTÄ!

Respectit jos saat suoritettua loppuun asti edellä mainitun! :hyvä:

edit. Niin ja KYYKÄTÄ!

Älä helvetti! Kaikil tulee tääl pakkiksel ikävä :(

- - - Updated - - -

Ei sillä oo.. :D

- - - Updated - - -

Älä nyt! Kohta se päivä vasta alkaa.. :rolleyes:

Joo vähä arvelinki ettei oo... Älkää kysykö mistä.

Respectit jos saat suoritettua loppuun asti edellä mainitun! :hyvä:

No jotain sääntöjä pitäisi olla. Esimerkiksi että sähköpostin saa katsoa kerran päivässä ja tarvittaessa ostaa junalipun. Mutta ettei avaisi facebookia tai pakkista.

Ja J..: Oon mää ennenkin täältä ollut kuukausia poies, että tuskinpa kukaan siihen kuolee :) Ja jos tulee ikävä, niin voi tulla salille kattomaan. Tai töihin. Ei vittu, mun pitää mennä taas töihin kohta :(

Ei sentäs! :D Jos salille, meillä on ihan rimpula vanha penkki, ja kuulemma vaan 140kg ois ollu..? Ja on siltä otettu 180kg. Pelottaa...!!!

Teillä sali kotona? saakeli mäkin haluun, ei ku en haluakaa.. Ei näe ketää ihmisiä sit ikinä.

On joo....
On siinä puolensa, vaan ois sitä ihan hauska välillä käydä näyttäytymässä julkisellakin salilla. :D Mein kotisali on askeettinen ja köyhä, mutta tuloksia siellä saa aikaiseksi. :D

Back
Ylös Bottom