Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko pakko mennä töihin, jos ei vaan kiinnosta... :jahas: Huoh.

Samaa pohdin lähes joka aamu siinä kohtaa kun kello pirisee 6.00... Työ kyllä on suurimmaksi osaksi ihan mukavaa, mutta prkl kun noita aamuherätyksiä ei jaksais.

5772001_700b_v1.webp

Aina yhtä mieltäylentävää huomata että työpäivästä tulee täyttä murhaa. Kumma miten kolme päivää pois voi kasata noin paljon hommaa ja uudet päälle.

Pemalauta jurkele ku on niskat tukossa. Ihan jumissa ja kipeät. Kuppi Muumipeikon Tsemppiteetä ja harras toive, ettei tänään kukaan potki, ainakaan lujaa. Tupladuunipäivä, hyvin mä oon taas buukannu itteni.

Hyvää työpäivää vaan meille:) Mulla on koko päivän palaveri-maratoni. Joutuu varmaan muutamaan kertaan kysymään että mikäs paltsu tää ny olikaan...

Poromies vauhdissa :D

Lapin mies tuumasi muijalleen rakastelun jälkeen:
- "Käyn suihkhussa ja sithen minua ei näykhän moneen tunthiin."
Muija siihen, että mihinkäs Lapin mies oikein on lähdössä?
- "Eikhun alethan naimaan takhaa päin."

Kylläpä hyvä aamupala tekee eetvarttia. Joo, kattois yhe jakson aly michalkaa eli hellcatsia ja lähtis kouluu.

Hyvää huomenta! Kahvi. Leipä. :kuola:
[video=youtube_share;3mbBbFH9fAg]http://youtu.be/3mbBbFH9fAg[/video]

Olipa harvinaisen vaikia herätä, ois tahtonut jäädä vaan nukkumaan lämpimään peittojen alle. :itku: Noh, onneksi on jo keskiviikko. :)

Kannattaakohan huolestua, jos lähes kaiken töissä viikon aikana kuunnellun musiikin on aikaansaanut laulu- ja soitinyhtye Sodom?
Sitä ennen meni pari viikkoa pelkkää hardstyleä...

Poromies vauhdissa :D

Lapin mies tuumasi muijalleen rakastelun jälkeen:
- "Käyn suihkhussa ja sithen minua ei näykhän moneen tunthiin."
Muija siihen, että mihinkäs Lapin mies oikein on lähdössä?
- "Eikhun alethan naimaan takhaa päin."

Repesin :D

Oli taas ihmeen vaikeeta nousta sängystä tänäänkin... Ainakin kun ei ole mikään kiire sinne kouluun.

Tietääkö joku, että löytyykö noita gaspin ja bb vaatteita hyvin noista liikkeistä? Onko valikoima niissä nettikaupan tasoa tai edes lähellä sitä, koska ei millään jaksaisi netistä alkaa tilailla..

Wrangella tuntuu ainaki olevan liki kaikkia.. Kuvastosta vaan kattoo ja ne hakee. Siis tukkumyymälässä.

Huomenta pällit, tulipa huonot unet nukuttua.

Tänään pitää hilata perseensä salille pitkästä aikaa, ihan sama mitä siellä sitten tekee, pääasia että astuu gymille.
Rinta+selkä on kyllä sellainen treeni joka aina motivoi mua.

Wrangella tuntuu ainaki olevan liki kaikkia.. Kuvastosta vaan kattoo ja ne hakee. Siis tukkumyymälässä.

Missäs tää on? Kun saan tuon kolari autoni myytyä vois kävästä.
Ja kyllä, googlesta olisin löytänyt puolet nopeammin kuin kirjoittamalla tämän viestin, heh.

Back
Ylös Bottom