Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa äsken melkeen tunnin sähkökatko.

Huomenna pääsärit, jaiks! Kaikki peukut ja muut ulokkeet pystyyn huomenna klo 8:30 -> !!

Mitä tapahtuu?

Mul tuli oikeasti joku mielenhäiriö, kun luin noi synnytysjutut tuolta Kysy naiselta -ketjusta... Pitää ilmottaa ainakin tytölle, että libido kuoli ja nyt alkaa sit selibaatti parin tyhmän klikkauksen takia.

Mitä tapahtuu?

Mul tuli oikeasti joku mielenhäiriö, kun luin noi synnytysjutut tuolta Kysy naiselta -ketjusta... Pitää ilmottaa ainakin tytölle, että libido kuoli ja nyt alkaa sit selibaatti parin tyhmän klikkauksen takia.

????? Kaverilla olis hyvää tarjolla ja meet tollasia puhumaan, varsinkin tällä palstalla :D

Mitä tapahtuu?

]

En oo avannut tuota ketjua hetkeen. odotan vielä noin kolme päivää, etten varmasti lue edes vahingossa tarinoita revenneistä välilihoista. Kipujutut oli muutenkin raskasta luettavaa.

]

En oo avannut tuota ketjua hetkeen. odotan vielä noin kolme päivää, etten varmasti lue edes vahingossa tarinoita revenneistä välilihoista. Kipujutut oli muutenkin raskasta luettavaa.

Ja nyt sä menit sen kirjottamaan... Mulla ei ookkaan sen jälkeen, kun luin jutut, pyörinyt joku repeävä ja leikeltävä römpsö tos silmien edes ja se ei oo yhtään mukavaa.

Ei ilman sähköä pärjää, kuinka selvisit?

Päätin soitella porukoille, kun ei reiluun viikkoon ole ollut puheissa. Siinä sitten meni reilu puol tuntia puhelimessa. Joskus penskana noista sähkökatkoista kärsi useamminkin, mutta nykyään menee todella harvoin porukoillakaan sähköt, vaikka maaseutua onkin. Ja tässä kämpässä tais olla ensimmäinen katkos mistä oon kärsiny.

Aaaai helevata ko sattuu koipiin! Antasin nyt mitä vaan, jos joku pistäis nämäkin raajat ruotuun. Tai itse asiassa en, mutta anyways..
Mitä tekemistä sitä huomiselle keksis, ko häätys pittää vappaapäivä salilta? Kuitenkin jottain rakentavvaa, ettei vahingossakaan tarvi pilata päivää kouluhommilla. :rolleyes:

Tulee eräs Aku Ankan taskukirjan nimi mieleen. "Eväät levällään"

hehe..

????? Kaverilla olis hyvää tarjolla ja meet tollasia puhumaan, varsinkin tällä palstalla :D

Ei tuu heti mieleen mennä panopuuhiin sen tekstin jälkeen, jota sieltä ketjusta löytyy. Koita vaikka.

- - - Updated - - -

Aaaai helevata ko sattuu koipiin! Antasin nyt mitä vaan, jos joku pistäis nämäkin raajat ruotuun. Tai itse asiassa en, mutta anyways..
Mitä tekemistä sitä huomiselle keksis, ko häätys pittää vappaapäivä salilta? Kuitenkin jottain rakentavvaa, ettei vahingossakaan tarvi pilata päivää kouluhommilla. :rolleyes:

Legoja?

No ääh, en viittihe lähtä 30km päästä hakemmaan sitä jumalatonta legosäkkiä sen takia. Viihytän itteäni niillä vaikka sitten isänpäivänä, ko käväsen vissiitillä.

btw, mie oon kuullu vähän juttuja että jo muksuja teheny emäntä ois jopa parempi siinä mielessä ko meikäläiset, jotka ei oo vielä pyöräyttäny niitä palleroita. Että elä sie huoli! Luotamma tähän, koska tämäkin fakta on tullu miesten suusta.

Mitäs tähä sanotte runkkarit: join just iltapalan päälle mukillisen kaakaoo eli NOPEITA HIILAREITA ja nyt käyn nukkuu! Toivottavasti teijän gainssit menee pelkästä ajatuksesta. Hah!. Over&out

No ääh, en viittihe lähtä 30km päästä hakemmaan sitä jumalatonta legosäkkiä sen takia. Viihytän itteäni niillä vaikka sitten isänpäivänä, ko käväsen vissiitillä.

btw, mie oon kuullu vähän juttuja että jo muksuja teheny emäntä ois jopa parempi siinä mielessä ko meikäläiset, jotka ei oo vielä pyöräyttäny niitä palleroita. Että elä sie huoli! Luotamma tähän, koska tämäkin fakta on tullu miesten suusta.
Joku muu pitää hauskaa ja ite joutuu sitten siivoamaan jäljet? Ei luoteta tuohon, haiskahtaa paskapuheelta.

Lämmintä keliä ja paljon jäkälää, vehreille niityille ilman mäkärää. Hymy turvallasi valaisee yön, pääsit pakoon teurastajan työn. Ole onnellinen, anna sydämesi hakata, ei sinua enää voi kukaan tienposkeen nakata. Muistoasi kunnioittaen. :haart:

R.I.P. Rva Poroinen

Back
Ylös Bottom