Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etkö sä oo se jonka kans joskus juteltiin myprotein.co.uk jauhoista? Ootko ruvennu kupittaan?

Ei mitään muistikuvia, hyvin mahdollista :lol2: Keiton vetämistä tässä opiskelujen ohella tullut harrastettua jo pidempi aika, salitreenit vähän jäänyt.

Ei mitään muistikuvia, hyvin mahdollista :lol2: Keiton vetämistä tässä opiskelujen ohella tullut harrastettua jo pidempi aika, salitreenit vähän jäänyt.

Ok. Joo en mä oo varma millä nimimerkillä olin sillo. Pari vippinimimerkkiä löytyy historiasta.

Jeps, keiton ottamiselle on aikansa ja paikkansa tietysti. Itelläki ollu vähän juomisia välillä, mutta on kivempaa ilman (muka).

Ok. Joo en mä oo varma millä nimimerkillä olin sillo. Pari vippinimimerkkiä löytyy historiasta.

Jeps, keiton ottamiselle on aikansa ja paikkansa tietysti. Itelläki ollu vähän juomisia välillä, mutta on kivempaa ilman (muka).

Et taida uskoa tuota itsekään
smoker.gif
Pitäisi varmaan vähän rajoittaa, en muista milloin olisin ollut viikon juomatta. Yleensä se menee siihen 2-3krt/vko.

smoker.gif
Pitäisi varmaan vähän rajoittaa, en muista milloin olisin ollut viikon juomatta. Yleensä se menee siihen 2-3krt/vko.

Jos tästä ite vielä amkkii lähtee ni en uskalla ees miettiä sitä keiton määrää. Nyttenki tullu otettua about joka toinen viikko minimissää. Keväällä oli pitempää taukoa.

smoker.gif
Joo, eihän ilman viinaa voi olla kivaa. Ihailen suomalaisuuttasi.

- - - Updated - - -

Samaa paskaa ihan samoilla pahveilla. Koitetaan ottaa tota musaiikkia nyt vähän enemmän elämään mukhan!
Sole poka mikhän ko pistät pelit soimahan.

Auts, taisi osua arkaan paikkaan? :D Keiton ottaminen hyvässä porukassa nyt vaan sattuu olemaan mukavaa, se lisäksi on melko oleellinen osa opiskelijameininkejä.
No ei se nyt sen arempi paikka ole ku muutkaan. Mä oon vaan eri mieltä sun kans. Viinan juominen ei oo Suomessa ongelma, ellei siitä kieltäydy julkisesti.

Justiinsa olin kysymässä itseltäni, että kannattaako edes kysyä mitä vielä voi ehtiä tapahtua kun on vasta maanantai ja tuulilasi ja imuri on jo hajalla, kun nappasin puhelimen ilmasta kiinni juuri ennenkuin se upposi koiran vesikuppiin:D ajattelin sit että näillä geeneillä -tarkemmin ajatellen en kysykään itseltäni tätä kysymystä loppuun.

No ei se nyt sen arempi paikka ole ku muutkaan. Mä oon vaan eri mieltä sun kans. Viinan juominen ei oo Suomessa ongelma, ellei siitä kieltäydy julkisesti.

Juurikin näin. Duunipaikan risteilyllä sai koko illan selitellä miksei juo. Oli helpompi valehdella, että on vedonlyönti päällä kuin sanoa ettei vaan kiinnosta juoda. Silti pari kertaa duunikaverit toi jonkun paukun eteen, kun pyysin ottamaan limun mulle samalla kun hakee itselleen.

Back
Ylös Bottom