Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aseistaudutteko paistinpannuilla vai kaulimilla?

En tiedä mitä välineitä kollega käytti, mutta vaikutti eräs pomo saavan ainakin tunnin käsittelyn... Ja minä puolestani hoitelin loput miehistä ihan vain perinteisin menetelmin vääntämällä rautalangasta. :jahas:

Tekipä hyvää jälleen riehua ja huutaa äänensä käheäksi, mutta että oli salilla porukkaa! :wtf: Jo parkkipaikalta näki että ei tuonne sekaan meinaa sopia... Luulisi huimat 6000m2 tilat riittävän + 3 muuta saman ketjun salia ihan lähietäisyydellä... Onhan se tietysti hyvä että ihmiset liikkuu ja treenaa, pitääkö vain kaikkien osua sinne yhtä aikaa. :D

Paljoko?
Laita koko pakka.

Fuaaaark. Ojentajat vahvistuu ihan homona. Sanovat, että 2/3 käsistä on ojentajaa, mutta mulla se suhde taitaa olla 9/10. Hauikset lagaa ku oldskool-modeemit.

Vittu mun kone on vähän liian ancient vissiin. Geepee kaatuu jatkuvasti.

Paljoko?
Laita koko pakka.

Fuaaaark. Ojentajat vahvistuu ihan homona. Sanovat, että 2/3 käsistä on ojentajaa, mutta mulla se suhde taitaa olla 9/10. Hauikset lagaa ku oldskool-modeemit.

Sama juttu.. EI kasva mun kädet ojentajia tahkomalla ei sit millää..

Olisko tekniikassa jotai vikaa? Pitäs mennä jonku treenioppiin siinäki varmaan irtois uutta. Mun kovin ojentajaliike ever on taljassa pään yli "ranskalainen" narulla. Silleen että ojentaa kädet sivulle erilleen toisistaan. Painot on vaan naurettavat tossa liikkees mutta kehittää!

Musta tuntuu, että ku meen tälläsellä (toivottavasti) maltillisilla plussilla, enkä siis true-bulkilla niin käsistä sen huomaa, aivan uskomattoman hitaasti kasvaa, vaikka tisseihi / selkää tässä saleilun aikana hieman tarttunukki piffiä.

Mietin vaa, että kuinka paljo sitä oikee pitäs syödä ku nyt viikolla tulee syötyy kolme lämmintä ateriaa päiväs + random mässäily (leipä yms).

Voiko nopeella aineenvaihdunnalla olla tekemistä asian kanssa? Nimimerkki läpipaskoja.

Sama juttu.. EI kasva mun kädet ojentajia tahkomalla ei sit millää..

Olisko tekniikassa jotai vikaa? Pitäs mennä jonku treenioppiin siinäki varmaan irtois uutta. Mun kovin ojentajaliike ever on taljassa pään yli "ranskalainen" narulla. Silleen että ojentaa kädet sivulle erilleen toisistaan. Painot on vaan naurettavat tossa liikkees mutta kehittää!
Mä teen tota superina scott-haban kans taljassa, kädet menee aivan naurettavaan pumppiin. Tukee vielä selän scottia vasten noissa ranskiksissa niin avot. Kannattaa kokeilla myös silleen, että sormet on kasvoihin päin, onko se nyt sitten vastaote? En tiiä, mä vaan bodaan.

Oon mä paljon neuvoja saanukki hauistreeneihin, mutta ei ne vaan perkele kasva. Tai kasvaa, mutta merkittävästi hitaammin ku kaikki muut lihakset. Mun hauispumppi sattuu melkeen yhtä paljon ku esim penikkatauti, eli siellä on aika varmasti törkeen kireet lihaskalvot jarruttamassa.

Ite oon kanssa maltillisella bulkilla. Mikrossa kypsennettyä makkaraa ja kaljalla alas.

Ite oon kanssa maltillisella bulkilla. Mikrossa kypsennettyä makkaraa ja kaljalla alas.

Joo, kyllähän toi alkoholiki varmasti hieman hidastaa kehitystä, tulee melko usein otettua kuppia kuitenki. Mut ei tää homma nii vakavaa ole!

Musta tuntuu, että ku meen tälläsellä (toivottavasti) maltillisilla plussilla, enkä siis true-bulkilla niin käsistä sen huomaa, aivan uskomattoman hitaasti kasvaa, vaikka tisseihi / selkää tässä saleilun aikana hieman tarttunukki piffiä.

Mietin vaa, että kuinka paljo sitä oikee pitäs syödä ku nyt viikolla tulee syötyy kolme lämmintä ateriaa päiväs + random mässäily (leipä yms).

Voiko nopeella aineenvaihdunnalla olla tekemistä asian kanssa? Nimimerkki läpipaskoja.

Et vaan syö tarpeeksi, kaloreita koneeseen!

Mä teen tota superina scott-haban kans taljassa, kädet menee aivan naurettavaan pumppiin. Tukee vielä selän scottia vasten noissa ranskiksissa niin avot. Kannattaa kokeilla myös silleen, että sormet on kasvoihin päin, onko se nyt sitten vastaote? En tiiä, mä vaan bodaan.

Oon mä paljon neuvoja saanukki hauistreeneihin, mutta ei ne vaan perkele kasva. Tai kasvaa, mutta merkittävästi hitaammin ku kaikki muut lihakset. Mun hauispumppi sattuu melkeen yhtä paljon ku esim penikkatauti, eli siellä on aika varmasti törkeen kireet lihaskalvot jarruttamassa.

Mä oon hierotuttanu käsiä kans. Mulla vois helvetin kova tavoite olla 45cm kädet. Uskon että alkaa olla tajuttoman kovan työn takana. Nyt on 43 vähän yli (43,1 tms) kun rasvat aika alhaalla. 2cm tähän lisää on todella PALJON ja tekis kyllä pirusti jo näyttävyyttä !

No näillä mennään mitä on suotu.

En tiedä mikä ote tuo on, se on tehokas kans. Jossain vaiheessa tuntui että kapeapena olis ylivertainen, ei se ollu. Syntholia käsiin :D

EDIT: Mun mielestä brosnan on karmee bondina.

Jotkut älykääpiöt taas floodaa Savo-Maken ketjua sellaisella tyhmyydellä, ettei mitään rajaa. Oikeesti, tuosta aiheesta kinaaminen on lähtökohtaisesti tyhmempää ku kolmetoista amisjätkää karusellisa. Koskaan se ei voi johtaa mihinkään, koskaan sitä ei saada päätökseen ja kukaan siitä ei nauti.

Syntholia käsiin :D
Mä uskon, että mun kädet ei kasva edes syntikalla :D

Itse olen viimeaikoina keskittynyt erityisesti vatsalihaksen kasvattamiseen. Vielä pari vuotta mukihommia ja paskaruokaa niin alkaa olla komeissa mitoissa
porvarismoke.gif

Itse olen viimeaikoina keskittynyt erityisesti vatsalihaksen kasvattamiseen. Vielä pari vuotta mukihommia ja paskaruokaa niin alkaa olla komeissa mitoissa :kippis:

Etkö sä oo se jonka kans joskus juteltiin myprotein.co.uk jauhoista? Ootko ruvennu kupittaan?

Et vaan syö tarpeeksi, kaloreita koneeseen!

No niin varmaa pitäs.. Tuntuu vaan nytki jo nii pakkosyömiseltä :D

Tuosta piisiä vielä ja sitte pikku hiljaa unille nukkumaan univelkoja pois.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom