Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää voin heittää sen lumitilannekatsauksen pohjoisesta. Lunta on pirusti, ilma vaan vois olla kylmempi, että noi kans pysyisi maassa.

Pitäis asua 300km pohjoisempana niin tilanne olis huomattavasti parempi:jahas:

Mutta eiköhän se sieltä tule tänäkin vuonna...:rolleyes:

- - - Updated - - -

Hommaa kelikamera sovellus puhelimeen :D

Tieto lisää tuskaa:D

Töissä... Päättettiin just työkaverin kanssa että nyt alkaa akkavalta! Saavat piiskaa koko apinalauma, pomot mukaan luettuna! :whip: :whip: Ei tästä muuten tule enää yhtään mitään, ansaitsevat kunnon selkäsaunan koko äijälauma, niin huonosti on hommat hoidossa... :D

Hups, tuli nukuttua 12 tuntia... Mitä nyt vähän aamuyöstä olin hereillä. Siihen se tämäkin vapaapäivä sitten meni. :jahas:

Jaha, se olis sitten pakollinen virkamiesruotsin kurssi edessä. Ei oo aivan hirveästi jäänyt mieleen tuolta lukionpenkiltä, että jos sitä vaikka tuurilla pääsis lävitse.

Jaha, se olis sitten pakollinen virkamiesruotsin kurssi edessä. Ei oo aivan hirveästi jäänyt mieleen tuolta lukionpenkiltä, että jos sitä vaikka tuurilla pääsis lävitse.

Noi on kivoja :D (NOOOOT)

Meiän suullinen osuus oli sellane, että mä ja yks toinen luokkalaine toimittii ruohonleikkurimyyjinä ja meille tuli homopari ostoksille. Oli ainaki opettajalla hauskaa :D Ruohonleikkuri on muuten gräsklippare... Ainoo mitä jäi mielee :rolleyes:

E. Niin siis aiheen suulliseen osuuteen sai valita itse.

Virakamiesruotsi oli yllättävän helppo. Mulla oli lukiossa ruotsi 5, mutta virkamiesruotsin kokeet tein reilussa kymmenessä minuutissa hyvillä arvosanoilla. Tosin voi olla, että kokeeseen lukuun tuli panostettua himpusti enemmän kuin lukioaikoina :rolleyes:

Noi on kivoja :D (NOOOOT)

Meiän suullinen osuus oli sellane, että mä ja yks toinen luokkalaine toimittii ruohonleikkurimyyjinä ja meille tuli homopari ostoksille. Oli ainaki opettajalla hauskaa :D Ruohonleikkuri on muuten gräsklippare... Ainoo mitä jäi mielee :rolleyes:

E. Niin siis aiheen suulliseen osuuteen sai valita itse.

Haha :D voisin mielelläni lainata teiltä runkoa omaan suulliseen esitykseeni, jota ei sitten olekaan ihan hetkeen tulossa. Tunnit olikin tältä viikolta peruttu kokonaan, mikä olisi muuten tosi kiva juttu mutta tulin varta vasten murun luota pohjoiseen tuota varten. Jos olisin tiennyt niin olisin voinut tulla vasta loppuviikosta :( Voihan kakkeli.

- - - Updated - - -

Virakamiesruotsi oli yllättävän helppo. Mulla oli lukiossa ruotsi 5, mutta virkamiesruotsin kokeet tein reilussa kymmenessä minuutissa hyvillä arvosanoilla. Tosin voi olla, että kokeeseen lukuun tuli panostettua himpusti enemmän kuin lukioaikoina :rolleyes:

Mää kirjoitin ruotsista vahingossa E:n. Siis ihan oikeasti vahingossa. Kopioin koko esseeni niistä luetunymmärtämisen teksteistä. Toivon samanlaista ihmettä tälläkin kertaa!

Haha :D voisin mielelläni lainata teiltä runkoa omaan suulliseen esitykseeni, jota ei sitten olekaan ihan hetkeen tulossa. Tunnit olikin tältä viikolta peruttu kokonaan, mikä olisi muuten tosi kiva juttu mutta tulin varta vasten murun luota pohjoiseen tuota varten. Jos olisin tiennyt niin olisin voinut tulla vasta loppuviikosta :( Voihan kakkeli.

Mitä alaa sä opiskelet? :) Aihe voi kuiteski vähä määräytyä sen mukaan.

Ja ikävää moinen :/

Päivää, onks tääl ketään tähän aikaan päivästä... Alkoi 2 päivän loma nyt. Seuraavaksi sinne lukionpenkille sitten keskiviikkoiltapäivällä. :)

Mitä alaa sä opiskelet? :) Aihe voi kuiteski vähä määräytyä sen mukaan.

Ja ikävää moinen :/

Hallintotiedettä, että ne suulliset tulee olemaan varmaan jotain aika kuivaa kamaa. Tosin jos saa pitää siitä mistä haluaa, niin joutuvat varmaan kuuntelemaan esitelmän painonnostosta :D

Mää kirjoitin ruotsista vahingossa E:n. Siis ihan oikeasti vahingossa. Kopioin koko esseeni niistä luetunymmärtämisen teksteistä. Toivon samanlaista ihmettä tälläkin kertaa!

:jahas: Mä sentään yritin ja tuli vaan vahva E...

Back
Ylös Bottom