Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Coverit on nähty ja koettu. Mä oon miettiny sitäki välillä et minkälaista olis lähtee soittaa jotai iskelmää jonkun bändin matkaa. Olis seki lepposta omalla tavallaa vaikka keikkafiilis olis ihan kaikkee muuta ku mitä haluais. Joskus oon nähny ku joku heavyukkeli soitti jonku "jenkkapirtin" lavalla iskelmäbändis. Puku päällä tietty :rolleyes:

Coverit on nähty ja koettu. Mä oon miettiny sitäki välillä et minkälaista olis lähtee soittaa jotai iskelmää jonkun bändin matkaa. Olis seki lepposta omalla tavallaa vaikka keikkafiilis olis ihan kaikkee muuta ku mitä haluais. Joskus oon nähny ku joku heavyukkeli soitti jonku "jenkkapirtin" lavalla iskelmäbändis. Puku päällä tietty :rolleyes:

Kyllä mulle iskelmänkin soitto tai sävellys kelpais. Helpoimmalla tietty pääsis kun vääntäis vaan rehtiä, keskitempoista ja kylmää black metallia. Örgh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hittolainen kun on selkä kipeänä eilisestä mavettamisesta. No, hyvä vain. Tänään yritin sitten työnnellä kottikärrykuormaa pihahommissa, mutta eihän siitä tullut hevonpaskaakaan näissä hapoissa :face:

Herätys kuudelta, jes!
1079031321.gif

Alkaa masennus aina vaan pahenemaan ku salillakaan ei oo kohta 9 kuukauteen päässy käymään... Noh, jospa pääsis tuon vapaaottelun alottamaan tammikuussa / helmikuussa, sillon kuulemma piti alkaa alkeiskurssia...

Ei helvetti, hoksasin vasta äsken että unohdin kissan ulos. Avasin ulko-oven, niin sieltähän se ampaisi kun luoti. En olekkaan nähnyt tuon löllerön ennen juoksevan :rolleyes: Olen kyllä surkein kissavahti ikinä, onneksi ei vielä ole sen kummempia yöpakkasia.

On se nyt kumma kun flunssa on selätetty, ettei nukuta pätkääkään. Onneks ei tarvi herätä kun vasta 6.30. Oi sitä riemua taas...

Back
Ylös Bottom