Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kannata, kun ne tietää kuitenkin, et oikeesti asut ihan paskases kämpäs.

Eikä tiiä, ku oon onnistunu feikkaamaan tähän mennessä. Eikä juttu saa paljastua nytkään!

Kivasti tuli nukuttua. Heräsin kyllä joskus ennen kasia kauheeseen kusihätään. Siitä sitten takas sänkyyn ja tuli vielä nukuttua lisää. Tosin eipä sitä kaikkiaan paljon yli 8 tuntia tullu ku illalla meni niin myöhään. Hetken kun vielä lorvailee, niin sitte on varmaan lähettävä lenkille. Sitte ruuanlaittoa ja syömistä ja iltapäivän puolella Skiexpoon pyörähtämään. Illalla oluen maistelua ja suklaakakkua. Hyvä päivä tulee tästäkin.

Eikä tiiä, ku oon onnistunu feikkaamaan tähän mennessä. Eikä juttu saa paljastua nytkään!

No sit äkkii siivoomaan! On se kivaa et kämppä on just sen yhen illan siisti ja sit viimeistään seuraavana päivän onnistuu sotkemaan taas samaan kuntoon.

Huomenta!Tulipa suklaakaakusta mieleeni, että tänään tehään kunnon double-chocolate-cookieseja! Jahka ensin on rääkätty tissit..

No sit äkkii siivoomaan! On se kivaa et kämppä on just sen yhen illan siisti ja sit viimeistään seuraavana päivän onnistuu sotkemaan taas samaan kuntoon.

:D No joo, jossain vaiheessa se aina levähtää, varsinkin kun kyse on pienistä neliöistä. Pitäis vaan aina otettua jonkun esineen palauttaa se heti pikimmiten samalle paikalle, niin ongelman eteneminen hidastuisi ja kaaos voitaisiin jopa ennaltaehkäistä.

Pienessä kämpässä kaaos näkyy nopeammin kuin isossa. Todellisuudessa ison kämpän pieni kaaos on kuitenkin isompi kuin pienen kämpän iso kaaos. Ei vitttjan pimpulat mikä lause... Siksi pieni kämppä on kivempi: menee todellisuudessa aikaa vähemmän siivoamiseen. Siksi elän myös yksin. Eniten kyllä vitutti parisuhteessa siivota toisenkin jälkiä.

:D No joo, jossain vaiheessa se aina levähtää, varsinkin kun kyse on pienistä neliöistä. Pitäis vaan aina otettua jonkun esineen palauttaa se heti pikimmiten samalle paikalle, niin ongelman eteneminen hidastuisi ja kaaos voitaisiin jopa ennaltaehkäistä.

Mun ongelma on vaatteiden kans. Hupparit ja farkut jää milloin mihinki. Jos tulee ihan väsyneenä sänkyyn illal nii on sit sellanen vaatekasa tos lattial eikä sitä nyt heti aamulla (/seuraavana päivänä) jaksa mihinkään siirtää. Sitten sama kaikki koulukirjat ja paperit on ihan leviänä täs pöydäl USB-johtojen ja laturinjohtojen kans.

Treenaminen onkin ihan paskaa. Voisin ihan hyvin lopettaa koko touhun. Itse asiassa minun piti lopettaa treenaaminen viime vuoden vaihduttua, mutta jostain syystä jatkoin sitä.

Kuulostaa sairaalta. Pitäiskö käydä lääkärissä? Mä käyn psykologin juttusilla kolme kertaa viikkoon, mutta aina löydän itteni salilta. Ens viikolla alkaa lääkitys.

Treenaminen onkin ihan paskaa. Voisin ihan hyvin lopettaa koko touhun. Itse asiassa minun piti lopettaa treenaaminen viime vuoden vaihduttua, mutta jostain syystä jatkoin sitä.

Jos kykenisi treenaamaan tosissaan yli 2kk kerrallaan rikkomatta mitään, niin olisi aika mukavaa. Heti kun alkaa kehitys kiinnostamaan niin jostain se loukkaantuminen aina tulee. Toisaalta ihmeen kauan tässä ehjänä pysyinkin ennen tätä viikkoa

Back
Ylös Bottom