Voi mulkunpääsyltty miten pöhkö olo on juuri nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fuuuuu, miten tuliki nukuttua näin pitkään. :wtf: Nyt kiireen vilkkaa siivoamaan ennen leffaseuran saapumista.
Ei kannata, kun ne tietää kuitenkin, et oikeesti asut ihan paskases kämpäs.
Voi mulkunpääsyltty miten pöhkö olo on juuri nyt.
Eikä tiiä, ku oon onnistunu feikkaamaan tähän mennessä. Eikä juttu saa paljastua nytkään!
Huomenta!Tulipa suklaakaakusta mieleeni, että tänään tehään kunnon double-chocolate-cookieseja! Jahka ensin on rääkätty tissit..
Aamulypsy?
No sit äkkii siivoomaan! On se kivaa et kämppä on just sen yhen illan siisti ja sit viimeistään seuraavana päivän onnistuu sotkemaan taas samaan kuntoon.
Haistakaa paska treenienne kans, ite en pääse...
:D No joo, jossain vaiheessa se aina levähtää, varsinkin kun kyse on pienistä neliöistä. Pitäis vaan aina otettua jonkun esineen palauttaa se heti pikimmiten samalle paikalle, niin ongelman eteneminen hidastuisi ja kaaos voitaisiin jopa ennaltaehkäistä.
Haistakaa paska treenienne kans, ite en pääse...
Treenaminen onkin ihan paskaa. Voisin ihan hyvin lopettaa koko touhun. Itse asiassa minun piti lopettaa treenaaminen viime vuoden vaihduttua, mutta jostain syystä jatkoin sitä.
Treenaminen onkin ihan paskaa. Voisin ihan hyvin lopettaa koko touhun. Itse asiassa minun piti lopettaa treenaaminen viime vuoden vaihduttua, mutta jostain syystä jatkoin sitä.
Jos tulee ihan väsyneenä sänkyyn illal nii on sit sellanen vaatekasa tos lattial eikä sitä nyt heti aamulla (/seuraavana päivänä) jaksa mihinkään siirtää.