Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on parempi
Kuuntelen Radio Rockilta Yhden tähden Wallua, siellä oleva vieras on aivan tuhannen soseessa. On kyllä melkoista kuraa radioaalloilla, tekevät ohjelmaa ja ryyppäävät samalla.
Parasta viihdettä perjantai iltaan!
Eihän ko. bändiltä löydy ku toinen toistaan parempi biisejä. Ei voi lähtee kisaamaan.
Komppaan. Välillä homma "hieman" myös venyy. Loistava! :D
Kuuntelen Radio Rockilta Yhden tähden Wallua, siellä oleva vieras on aivan tuhannen soseessa. On kyllä melkoista kuraa radioaalloilla, tekevät ohjelmaa ja ryyppäävät samalla.
Taitaa tuo päissään olo kuulua siis ohjelman tyyliin. Tämäniltainen vieras sentään keskusteli jotakin korkeampitasoista sarjakuvataiteista. Joskus ohjelman vieraana oli Kakka-hätä 77:n Teemu ja hyvä kun se pystyi kommentoimaan mitään.
Ja te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :DPoikaystäväni tuli luokseni viikonlopunviettoon, ja tuolla se katsoo nyt jotain räiskintäleffaa joka tulee avaltaJa te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :D

Jos ei räiskintä kiinnosta, niin mene vihjailemaan sille kammarin puolelle lähtöä. Luulis sillä saavan töpinää töppösiin..![]()
Jos ei räiskintä kiinnosta, niin mene vihjailemaan sille kammarin puolelle lähtöä. Luulis sillä saavan töpinää töppösiin..![]()
Poikaystäväni tuli luokseni viikonlopunviettoon, ja tuolla se katsoo nyt jotain räiskintäleffaa joka tulee avaltaJa te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :D
//: Niin, näimme siis kaksi viikkoa sitten viimeksi...
Poikaystäväni tuli luokseni viikonlopunviettoon, ja tuolla se katsoo nyt jotain räiskintäleffaa joka tulee avaltaJa te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :D
//: Niin, näimme siis kaksi viikkoa sitten viimeksi...