Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on parempi

Eihän ko. bändiltä löydy ku toinen toistaan parempi biisejä. Ei voi lähtee kisaamaan.

- - - Updated - - -

Kuuntelen Radio Rockilta Yhden tähden Wallua, siellä oleva vieras on aivan tuhannen soseessa. On kyllä melkoista kuraa radioaalloilla, tekevät ohjelmaa ja ryyppäävät samalla.

Parasta viihdettä perjantai iltaan!

En ole ihan hetkeen sanonut, että kyllästyttää! Nyt kyllä. Maaten on laitettava.

Mutta sen vielä sanon, että jos olisi joskus ollut semmoiset kuvalliset häät, niin olisi mennyt tämmöinen esiintyjä:

Varsinkin viimeinen minuutti, persekarvatkin nousee pystyyn.

Öitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän ko. bändiltä löydy ku toinen toistaan parempi biisejä. Ei voi lähtee kisaamaan.

No toi on tietty totta, mutta toi biisi minkä linkitin aiheuttaa itselleni ihan erityisen tunnelatauksen, vastaavia biisejä on muutamia mistä tulee ihan kylmät väreet kun kuuntelee.

Kuuntelen Radio Rockilta Yhden tähden Wallua, siellä oleva vieras on aivan tuhannen soseessa. On kyllä melkoista kuraa radioaalloilla, tekevät ohjelmaa ja ryyppäävät samalla.

Taitaa tuo päissään olo kuulua siis ohjelman tyyliin. Tämäniltainen vieras sentään keskusteli jotakin korkeampitasoista sarjakuvataiteista. Joskus ohjelman vieraana oli Kakka-hätä 77:n Teemu ja hyvä kun se pystyi kommentoimaan mitään.

Se Teemun vierailu oli ehkä parasta radiota ikinä:D

Poikaystäväni tuli luokseni viikonlopunviettoon, ja tuolla se katsoo nyt jotain räiskintäleffaa joka tulee avalta :rolleyes: Ja te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :D

//: Niin, näimme siis kaksi viikkoa sitten viimeksi...

Poikaystäväni tuli luokseni viikonlopunviettoon, ja tuolla se katsoo nyt jotain räiskintäleffaa joka tulee avalta :rolleyes: Ja te jotka yritätte ehdottaa että olisin hyvä tyttöystävä ja menisin mukaan katsomaan, niin James Bond riittää minulle tältä päivää, räiskintää siis tarpeeksi minun mittapuulla. Tämä on tätä parisuhteen laatuaikaa, toinen istuu koneella ja toinen on eri huoneessa katsomassa kun ihmisiä ammutaan :D

Jos ei räiskintä kiinnosta, niin mene vihjailemaan sille kammarin puolelle lähtöä. Luulis sillä saavan töpinää töppösiin.. :rolleyes:

Jos ei räiskintä kiinnosta, niin mene vihjailemaan sille kammarin puolelle lähtöä. Luulis sillä saavan töpinää töppösiin.. :rolleyes:

Vihjailut hiiteen. Menet sen luo, tartut kädellä napakasti jalkovälistä ja samalla kysyt "oletko mies vai mikkihiiri?"

Menet yläosattomissa sammuttamaan tv:n ja sitten jalat harallaan siihen pojan syliin. Pitäisi alkaa miehellä kuin miehellä tatti jäykistymään ellei ole fysiologisia ongelmia tai muuten vain ei tykkää naisista.

Niin siis jos saman katon alla asuisitte ja muutama teini-ikäinen apinakin siinä pörräisi, tuo olisi normiarkea. Yksi istuu koneella, tekee töitä ja roikkuu täällä, toinen vetää unta kuuppaan, koska lähtee lauantai-aamuna klo 06.00 pelimatkalle, kolmas katsoo ikivanhaa Bondia (Octopussy) n. sadatta kertaa ja neljäs pohtii millaiset Movember-viikset kasvattaisi... Mutta taidankin passitta tuon Bondin tuijottajan nukkumaan ja tarttua tulevaa viiksimiestä sarvesta.

^No hyi mitä puheita. Irstasta.

Jos söis. Ja jois. Ei irstailua täällä.

Ihan helvetin tylsää ja väsyttää mutta jostain syystä ei voi vielä mennä nukkumaan koska perjantai...

Back
Ylös Bottom