Osaan lukea ja kirjoittaa, saanko paikan? Komeakin olen kuin mikä.Palakataan miespuolinen assistentti tekemään paperihommia seuraavan 1,5kk ajan. Komia sellanen. Dänkiu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaan lukea ja kirjoittaa, saanko paikan? Komeakin olen kuin mikä.Palakataan miespuolinen assistentti tekemään paperihommia seuraavan 1,5kk ajan. Komia sellanen. Dänkiu.
Osaan lukea ja kirjoittaa, saanko paikan? Komeakin olen kuin mikä.
Joo, sole mikhän ko kiriottaa menneen vaan. Koska mää alotan?No totta ihimeesä! Meinas jo ihan unohtua noiden kirjottamis- ja lukutaitojen vaatiminen. Ei tosiaan auta, että piirtelee pelekästään kirkkovenneitä paperiin.
(NYT MULLA ON SITTEN OMA HIEROJAKI!!)
Joo, sole mikhän ko kiriottaa menneen vaan. Koska mää alotan?
Vaikka heti huomena.
Jes. Missä? Onko jotain pukukoodia?Vaikka heti huomena.
Mä luulen että meistä tulis vähintäänkin yhtä hieno sensaatio kuin Duo Osmosta :lol2:
Eikös me Sanze aloiteta viikonlopun vietto =)
mmmmmmmmmPalakataan miespuolinen assistentti tekemään paperihommia seuraavan 1,5kk ajan. Komia sellanen. Dänkiu.
Voi munankarva onko kaupat lauantaina kiinni? Pitää sitte kai herätä huomenna sen verran aikasin, että ehtii heti aamusta käymään...
Eli sanonko mä isälle että tulla sulle assistentiks?Meillä seurustelevilla miespuoliset assistentit saisi olla enemmänkin mallia "fat, bald and slightly retarded". Muuten tulis sanomista.
Oot muuten ollu samoissa kisoissa joskus isän kans, kuulemma.Sun iskä vissiin vois tulla mulle myös levynvaihtajaksi, joten mikä ettei. Ja Seppo :haart:
Jes. Missä? Onko jotain pukukoodia?
Meillä seurustelevilla miespuoliset assistentit saisi olla enemmänkin mallia "fat, bald and slightly retarded". Muuten tulis sanomista.
En oo Oulusta. Se on kuulemma ihan Paska.Ookko nää Oulusta, syökkö nää jellonia?
Kravaatti riittänee. Pittää sitä sentään jonkin sortin silimänilua olla.
Oot muuten ollu samoissa kisoissa joskus isän kans, kuulemma.