Ooksä se jonka kans juttelin laivalla ja käskin liittyä foorumille? Höpötit koipireenistä mulle..
En kyllä taida olla myöskään hän

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooksä se jonka kans juttelin laivalla ja käskin liittyä foorumille? Höpötit koipireenistä mulle..

Ja mikä siinä on että loppukesästä kun sai omasta maasta poimia kesäkurpitsaa, niin ei niitä tullut syötyä. Nyt taas kun pitää ostaa kaupasta, niitä menee joka päivä se yks!?!?! :face:
Oikea asenne! Itsellä samat suunnitelmat, jalat helvetin tukkoon vaan.Toivotan päänsäryn ja kivun jo valmiiksi tervetulleeksi - nyt jalkoja treenaamaan!
Mä luulen että meistä tulis vähintäänkin yhtä hieno sensaatio kuin Duo Osmosta :lol2:Hahaa :D Hyvä idea! Suomeks se olis kuiteski varmaa sitte vedettävä, ni pääsee perse -sana kunnolla oikeuksiinsa. Mä viä oikeen koRostan sitä tällä TampeReen muRteellani :D
Se olis kuulkaa sitten marraskuu. Mihin helkkariin nämä kuukaudet vierii :wtf: Ens kuussahan on jo joulu.
Mä meinasin myöhästyä aamulla töistä, kun naapurin mummo oli pihassa samaan aikaan ja sitä juttua tuli siskonlangonkissojenkaimoista lähtien.Heikko treeni, hyvä syy syödä helvetisti kakkuja! Note to self, älä kohteliaisuudesta aloita keskustelua salin hierojan kanssa. Voi olla ettet pääse eroon koko loppureenin aikana. Sopivasti iPodistakin akku loppu :jahas:
Noni, that's it. 38,4 astetta lämpöä. FUUUU-
Ens kuu on joulukuu ja sen jälkeen oleva kuu on intti ja intin jälkeinen kuukaus on heinäkuu... Sais aika lentää tällä lailla siellä intissäki sitten!
Popsin jo kaikki miniporkkanat. Hirviä näläkä... Seuraavaksi kurkku pitää vissiin vetää naamaan. :jahas:Popsi popsi porkkanaa.