Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kulu aika. :( Voi viideo sentään. Kotona ois ihan sairaana hommaa... Ja ja... Väsyttääkin. Onneks huomenna on perjantai.

Ja mikä siinä on että loppukesästä kun sai omasta maasta poimia kesäkurpitsaa, niin ei niitä tullut syötyä. Nyt taas kun pitää ostaa kaupasta, niitä menee joka päivä se yks!?!?! :face:

Ja mikä siinä on että loppukesästä kun sai omasta maasta poimia kesäkurpitsaa, niin ei niitä tullut syötyä. Nyt taas kun pitää ostaa kaupasta, niitä menee joka päivä se yks!?!?! :face:

Tyypillistä :D Porukoiden takapihalta saa alkusyksystä viinimarjoja niin paljon kun jaksaa vaan kerätä, no eipä tullut paljoa keräiltyä. Nyt nousee vesi kielelle pelkästä ajatuksesta marjoista, pöh :jahas:

Hahaa :D Hyvä idea! Suomeks se olis kuiteski varmaa sitte vedettävä, ni pääsee perse -sana kunnolla oikeuksiinsa. Mä viä oikeen koRostan sitä tällä TampeReen muRteellani :D
Mä luulen että meistä tulis vähintäänkin yhtä hieno sensaatio kuin Duo Osmosta :lol2:

Heikko treeni, hyvä syy syödä helvetisti kakkuja! Note to self, älä kohteliaisuudesta aloita keskustelua salin hierojan kanssa. Voi olla ettet pääse eroon koko loppureenin aikana. Sopivasti iPodistakin akku loppu :jahas:

Heikko treeni, hyvä syy syödä helvetisti kakkuja! Note to self, älä kohteliaisuudesta aloita keskustelua salin hierojan kanssa. Voi olla ettet pääse eroon koko loppureenin aikana. Sopivasti iPodistakin akku loppu :jahas:
Mä meinasin myöhästyä aamulla töistä, kun naapurin mummo oli pihassa samaan aikaan ja sitä juttua tuli siskonlangonkissojenkaimoista lähtien.

Meillä oli palaverissa iso kakku. En syöny. Kahvin vaan join, kaikki katto että on se kova kone.

Oli puhetta myös mitä voitas kehittää, joku tokas että harri vois treenata jalkoja enemmän. Juujuu.

Noni, that's it. 38,4 astetta lämpöä. FUUUU-

Ruokaa, lepoa ja nestettä ;)

Aijai, paha malli, 2 treeniä jääny viikolta pois maanantain "erikoiskovan" jalkatreenin johdosta. Huomenna vielä kovempi rääkki perjantain kunniaksi :evil:

Jepa, kohta 2 viikkoa polttamatta. Sähkötupakka on pelastanut pahimmilta tupakinhimoilta, kyllä tilanne tästä koko ajan paranee.

Huomenna pakkohaun pääsykokeet, voi helvetin kuustoista. Onneksi kaverin 18-v. bileet pelastavat päivän. :)

Popsi popsi porkkanaa.

Back
Ylös Bottom