Meetkö mitä elokuvaa katsomaan?Tilulilu. Mitas sita tekisi odotellessa leffaan menoa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meetkö mitä elokuvaa katsomaan?Tilulilu. Mitas sita tekisi odotellessa leffaan menoa...
Meen kohta etelänlomalle=saunaan.

Meetkö mitä elokuvaa katsomaan?
Minä en kyllä miesgynelle menisi. Oon joskus pitkittäny gynelle menoa kuukaudella tuosta syystä. Miehelle ois päässy heti, naiselle kuukauden jono. "Ihan vitun sama, olkoon vaikka puoli vuotta mutta miehelle en mene."

Sain kerran valita, menenkö 60v miesgynelle vai naisgynelle, joka oli ystäväni sisko. Arvatkaa kumman valitsin.
... Sen miehen :D En olisi enää ikinä pystynyt kohtaamaan kaverin siskoa kahvipöydässä, jos hän olisi juuri tutkaillut genitaalialuettani loisteputkilampun alla. Koska mies oli vanha korppu, ei se ollut niin härskiä kuin silloin jos mies olisi ollut 30v![]()
Iltakaljalle pitäisi lähteä ja maha on kuralla ku Kreikan talous. Ehkä se olut helpottaa.
Kas, luulin olevani urheilullinen ja hyvässä kunnossa, mutta hauskojen kuvien ketjun perusteella olenkin lihava, ruma ja minun ei pitäisi ottaa itsestäni kuvia bikineissä. Löytyyköhän kansalaisopistosta tälle hyvää tukiryhmää? :(
Elämä on kyllä ikävää :( Paras ratkaisu on varmasti juoda niin paljon olutta, että unohtaa ikävyydet.
Kas, luulin olevani urheilullinen ja hyvässä kunnossa, mutta hauskojen kuvien ketjun perusteella olenkin lihava, ruma ja minun ei pitäisi ottaa itsestäni kuvia bikineissä. Löytyyköhän kansalaisopistosta tälle hyvää tukiryhmää? :(
Elämä on kyllä ikävää :( Paras ratkaisu on varmasti juoda niin paljon olutta, että unohtaa ikävyydet.
Meille keliaakikoille ei näytä aurinko paistavan risukasaan tässäkään asiassa :(
Ja mehän ollaan sun kanssa päätetty, että ollaan komeita