Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli parikin kauluspaitaa päällä hänellä, mutta jännästi se alempi niistä oli napitettu vain puolitiehen asti. Toka täysin avonaisena. Mut enhän mä kenenkään pukeutumista muuten katsele.

Kunnon pleijeri. Heittelikö se samalla jotain Pelimiehen oppikirjasta opittuja laineja myös?

Mikähän prkl on pielessä kun reeni sujuu oikein mukavasti ja muutenkin saa tehtyä rästijuttujakin. Ehkä se on tää tipattomuus kun ei oo tullu nollattua aivokemiaa säännöllisesti.

[video=youtube_share;uh_5cDdpOo4]http://youtu.be/uh_5cDdpOo4[/video]

Mita isompi firma, sita huonompaa kahvia mun tutkimusten mukaan.

Kyseisessä firmassa missä olen töissä on parikymmentä työntekijää ja jos tuo pitää paikkaansa niin en edes halua tietää kuinka pahaa kahvie ne tarjoaa sellaisissa firmoissa missä on 100 työntekijää.. Mahtaahan se olla karseam makuista :D

en kerro ettei kukaan vahingossakaan tunnista mua :D

Nimim. On sitä itsekin tullut jokunen sukalta maistuva kahvikupponen maisteltua Tampesterissa isojen firmojen tiloissa :D Kuulostaa vaan niin tutulta toi sun jokapäivänen vitutus duunihommista, että tuli melkeen omat työt jo mieleen :D

Aaahhh. Onpas mukava ääni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voihan... :wall:

"Hei sinä typerä ruttotauti joka yrität tuhota elimistöäni, jättäisitkö munuaiseni rauhaan, kiitos"! :curs::curs::curs:

Ihan tarpeeksi saa tuolla sairaalassa ravata muutenkin, en halua enää yhtään lisää ongelmia tai ylimääräisiä kokeita, tai sitten vika on noissa myrkyissä mitä mulle syöttävät. :evil: Onneksi sentään viikonloppu lähestyy ja saa taas levätä hetken... :)

Tulipas puuhasteltua auton parissa! Nyt on bemmin lattiat imuroitu ja lattiamatot kopisteltu. Herranjestas, että niistä lähti pölyä ku ei oo muutamaan kuukauteen kopistellu! :wtf: Huomenna vielä pitää pestä nuo sisätilat, niin sitten kyllä kelpaa puhtaassa autossa viettää aikaa :haart:

Oli parikin kauluspaitaa päällä hänellä, mutta jännästi se alempi niistä oli napitettu vain puolitiehen asti. Toka täysin avonaisena. Mut enhän mä kenenkään pukeutumista muuten katsele.

Hah parista kauluspaidasta tuli mieleen lukion matikanopettaja. Sillä oli aina kauluspaita päällä ja ihan ylös asti napitettuna. Kylmillä talvikeleillä oli kaks kauluspaitaa päällä ja molemmat ylös asti napitettuna. Kertakaikkiaan hieno mies oli hän. Tai on edelleenkin.

Tilulilu. Mitas sita tekisi odotellessa leffaan menoa...

Tuoreita jalapenoja lähikaupassa! Onnenpäivä on tosiasia, tuoreet jallut on parhautta.

E: Komento takas. Nää oliki jotain Fingron paskoja, ei maistu miltään eikä rousku kivasti.

Käy oluella?

Olen lukittuna miehen kotona :jahas: Mies meni futistreeneihin ja unohdin pyytaa jattamaan avaimet mulle, niita kun on vaan yksi setti. Ehka se teki tuon tahallaan jotta mulla olisi paljon aikaa tylsyyksissani kokata illallinen herralle valmiiksi...

Meen kohta etelänlomalle=saunaan.

Back
Ylös Bottom