Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli naama jees, mutta naisten kanssa täys nolla?
No, aina ei voi voittaa! :D

Vaikea sanoa, äitini pitänyt niin tiukassa pihtiotteessa jo vuosikausia, että isällä olleet vaihtoehdot vähän vähissä :D Mutta kuten sanoit, ei aina voi voittaa... :D

Vaikea sanoa, äitini pitänyt niin tiukassa pihtiotteessa jo vuosikausia, että isällä olleet vaihtoehdot vähän vähissä :D Mutta kuten sanoit, ei aina voi voittaa... :D

Niimpä, ei voi. Äitis ei oo nimittäin mikää kylän herkuin milffi.

Öitä OT. Viel pari työpäivää olis jälellä.

Itkuhan tässä tulee ku eilen oli jalkatreeni ja ei saa jalkoja suoraks :D Takareidet niin kipeet. Huhhuh..

Toi ois hirveen kätevää, jos pitäis paikkansa. Kauhuleffat on pop, ois "helppo" tapa laihduttaa. Valitettavasti ei taida pitää ainakaan mun kohdalla paikkaansa, koska oletan kalorien kuluvan kauhistellessa elokuvaa ja mä en sitä pääse tekemään.

Oli kyllä suhteellisen lähellä kellon soidessa 05:00, että en ihan suosiolla jättänyt aamun oppitunteja väliin. Laitoin herätyskelloonki jo valmiiksi 3h lisää nukkumisaikaa, mutta nousin kuitenkin ylös. Onneks huomisen jälkeen alkaa viikonloppu.

Olet varmaan liian heikko tai tekniikkasi on väärä.

Minä olen muuten oppinut, että en esitä kysymyksiä, joihin en halua kuulla vastauksia.

Samoin. Paljon mieluummin esitän vastauksia, joita kukaan ei halua kuulla.

Olet varmaan liian heikko tai tekniikkasi on väärä.

Minä olen muuten oppinut, että en esitä kysymyksiä, joihin en halua kuulla vastauksia.

Juu no jos pystyn tekeen vinopenkkiä isommilla painoilla kun normi penkkiä niin eikökän siinä ole se tekniikka vituillaan :)

edit. luultavasti voimaton :itku:

Back
Ylös Bottom