Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sais sitä kiertää ympäriinsä ja soitella ja syyä makkaraa ja juua kaljaa ja kattella samoja rumia naamoja päivästä toiseen ja sit mennä studioo syömää makkaraa ja juomaa kaljaa ja kattoo ku rumpali väistelee klikkiä. Just ja just sais rahaa sen verran että kiertueen ajan sais ruakaa ni se riittäis. Mulle kelpais. Ja sit ku ei olis mitää musahommia ni vois käyä töissä vähän aikaa ni ei tuu ehi tulla työressiäkää.
Kuulostaa ihan pätevältä toikin. Kai tää elämä pitäis elää niinku ite parhaaks kokee.

Kuulostaa mutta toteutus uupuu... möh

Hyvästä bändistä puheen ollen sun pitäis tulla käymään pikaviestimessä niin saat mun biisistä uudelleen sovitetun version.

Perkele mie oon tehny töitä tännää! Hyvähyvä. Huomenna taas menee iltaan asti toivottavasti :)

Hihi, mäkin herkuttelin tänään sipsillä, dipillä, cokiksella ja suklaalla :D Huomenna takaisin ruotuun :)

Itsehän hain pussin sipsiä ja pitkästä aikaa suklaajäätelöä. Otin oluttakin, jos vaikka yhen huitois alas näiden naposteltavien jälestä.

Edelleenkin olen sitä miältä, että kesä ja helle (paahtava ja myös tukahduttava) on biljaardi kertaa mukavempaa kö räntäsade, tai ylipäätään pakkasen puolella oleva keli.

Heheheh :D Eikö se vanha viidakon sananlasku kerro, että jos tutkii tarpeeksi tarkkaan internettiä niin löytää oman äitinsä alasti.

Ei tutkita.

Ja huhkittukin on jo tälle päivälle. No mitä sitä.. iltahan jo on perkele.

Back
Ylös Bottom