Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saisinpa mäkin joskus ees tyttöystävän kyykkäämään, mutta ei... Se on niin patalaiska, ku säännöllinen liikunta jäi viime keväänä ku lopetti futiksen.

Ite sain ihmisen, joka ei ollut päiväkään ikinä harrastanut minkäänlaista liikuntaa käymään salilla. Likka jopa vielä kyykkää, vaikka rutiseekin siitä aina että on raskasta.

Yhden rankan törpöttely illan jälkeinen kahden päivän krapula veroitti kyllä tänää treeniä aika kovaa. Ei ollut yhtään ruutia tehdä salilla mitään, ni meni aikamoiseksi helistelyksi.

Kävin kaupassa. Ajattelin tehä ruokaa ja rentoutua. Ostin erään afrikkalaisen ystäväni uuttamaa miesmehua.

Syötyäni ajattelin maistaa... Jos ei näy, niin luultavasti rentouduin itteni tuonne sohvan tekstiilien väliin.

Mellowfellow.webp

Viikon taukoa liikunnasta, eikä minkäänlaista motivaatiota alottaa. Äkkiä siitä pääsee eroon.

Kävin silti. Ihan kivaa oli ja ku vaan rhpelleili ei eres sattunu selkään!

Et osta. Hommaa elämä. :)
Haaaista kohteliaasti vittu. Mullon ihan hyvä elämä, naista vaille valamis.
Et tietenkään osta! Ei kukaan sen ostanut ole muuta tehnyt kuin katunut! Täysin keskeneräinen peli, jossa ammutaan kuulapyssyillä. Seuraava peli minkä ostat on bf4, siihen asti pelataan tf2 ja bf3.
Kiitos, en osta. BF3 saa riittää.

No olipas jumi päivä, mut onneks selvittiin=)! Salillakin näytin kiukkusta naamaa (no niinhän mä oonkin), mutta tuli sentäs ok reeni. Vähän semmosta itsensä rankaisua ilmassa. Onneks huomenna on JALKAPÄIVÄ!!!

Onkohan mulla oikeasti päässä vikaa... Miten voi keksit maistua yhtäkkiä pahalta? Viimeaikoina on huolestuttavasti alkanut kaikki makea tökkimään. :rolleyes: Kaikkea hapanta kyllä tekee mieli, kuten voimakasta karpalomehua! :kuola: Pakko heittää nuo kaupan piparit menemään kun ovat vaan niin pahoja!

You can send them here. I love sweet stuff :kuola: Jokainen päivä jolloin en osta herkkuja on voiton päivä.

En päättäny. Patukkahommissa tuntuu päivä päivältä vahvemmin, että tää ei oo mun hommaa. Ehkä jos ruinaan itestäni huoltomiehen kys. firmaan niin voin harkita jatkoa.

No mulla tuntuu päivä päivältä enemmän että noi rekkahommat ei oo mun hommia mut emmä tiiä mitä vittua mä muuta tekisin. Palkka on hyvä enkä muuta osaa. Täyspäiväseks muusikoks vois ruveta vaikka ei siitä mitää kätee jäiskää, ja kuha nyt olis ees joku (hyvä) bändiki ensin...

No mulla tuntuu päivä päivältä enemmän että noi rekkahommat ei oo mun hommia mut emmä tiiä mitä vittua mä muuta tekisin. Palkka on hyvä enkä muuta osaa. Täyspäiväseks muusikoks vois ruveta vaikka ei siitä mitää kätee jäiskää, ja kuha nyt olis ees joku (hyvä) bändiki ensin...
Suomessa ei kyllä muusikkona elä ku varmaan promille kaikista, karu fakta.

Suomessa ei kyllä muusikkona elä ku varmaan promille kaikista, karu fakta.

Sais sitä kiertää ympäriinsä ja soitella ja syyä makkaraa ja juua kaljaa ja kattella samoja rumia naamoja päivästä toiseen ja sit mennä studioo syömää makkaraa ja juomaa kaljaa ja kattoo ku rumpali väistelee klikkiä. Just ja just sais rahaa sen verran että kiertueen ajan sais ruakaa ni se riittäis. Mulle kelpais. Ja sit ku ei olis mitää musahommia ni vois käyä töissä vähän aikaa ni ei tuu ehi tulla työressiäkää.

Back
Ylös Bottom