Hyvä :haart:Oon elossa taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä :haart:Oon elossa taas.
Hyvä :haart:
Koko ajan paremminSäkin jo kunnos ? :haart:

No niin nyt selvis miten pääsen siitä eroon kerroin mauttoman vitsin ja on ollut hiljaa :D selkeesti huumorintaju ei ollu yhteistä meillä :D
Jos häiritsee vain hieman, kai sen kanssa voi elää?![]()

Mannelle mannevitsi?
Meillä oli duunis yks tyyppi joka laukoi jatkuvasti rasistisia mustalaisvitsejä eikä tienny että kollegassa oli mustalaisverta. Joku sen sitten sille kerto, muttei kuulemma yhteistä jutun juurta enää löytyny vuosien vittuilun jälkeen :D
MoH:Warfighter, ostanko vaikko enkö? Äänestä äänelläsi.

MoH:Warfighter, ostanko vaikko enkö? Äänestä äänelläsi.
^ Kauhee ku sä oot kiukkunen :(
Voisin sotkea kuntofillaria tänään kun vaimo on zumbassa. Näin ei menisi yhtää reeniä hukkaan, sitten 5 päivää salia putkeen..
Oon elossa taas.
Vois muute taas välillä järkätä jotain yhteistreenejä. Treenata kyykkypersettä yms. Sitte päälle bodysafkaa tupperwarekiposta.
Saisinpa mäkin joskus ees tyttöystävän kyykkäämään, mutta ei... Se on niin patalaiska, ku säännöllinen liikunta jäi viime keväänä ku lopetti futiksen.
Aloitteko seurustelemaan viime keväänä tai sitä edeltävänä talvena? Kuulostaisi ainakin loogiselta.
Älä kiukuttele siellä, kuuluu mutinaa tänne saakka.Mitähän tuota tekis tännään... Näläkäki tuossa riipii, mutta ei motivoi tuo kauppa. Voishan tuota tietenkin istua persiillään koko illan ja kirota sitten saamattomuuttaan kello kymmenen ja sen jälkeen vitutuksissaan laittaa nukkuu ja herätä huomenna miettien mitähän paskaa sitä illalla tekis. Istuis senkin illan persiillään ja kiroais ittensä alimpaan helvettiin kello kymmenen ja sen jälkeen vitutuksissaan laittaa nukkuu ja herätä seuraavana päivänä miettien mitähän paskaa sitä illalla tekis. Senkin illan siinä istuis persiillään ja kiroais itteään kello kymmeneen ja sen jälkeen laittais vitutuksissaan nukkuu ja herää vitutuksissaan miettien mitähän paskaa sitä illalla tekis...
Kait se on kauppaan lähettävä.