Purin sitten lounaalla kieleen ja nyt siitä sitten irtos pala. :(
Miten iso pala?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Purin sitten lounaalla kieleen ja nyt siitä sitten irtos pala. :(
Enää parikymmentä minsaa ja sitten kyllä lähden intialaiseen lounastelemaan! Vesi herahti jo nyt kielelle kun vaan ajattelen sitä curryn ja naan-leivän määrää![]()
Mitä vapaa-ajalla tehdään jos ei treenata?
Kuunnellaan musiikkia.
Olisit vetässyt vkl pikkutumut niin ei tarttis tänään miettiä treenaamisia :D Tai tarttee kyllä miettiä siltä kannalta että selviääkö siitä sitten hengissä.Mä kuuntelisin musiikkia myös aamulenkillä, mutta sinnekään ei voinut mennä. Tuijotan kelloa ja odotan, koska pääsen treenaamaan.
Jos sosiaalinen elämä ei liity pakkikseen niin voiko olla ettei facebookkiakaan lasketa?Olen kuullut puhuttavan sosiaalisesta elämästä. Se ei kuulemma liity pakkikseen?
Olisit vetässyt vkl pikkutumut niin ei tarttis tänään miettiä treenaamisia :D
Toi mun työkaveri ei jätä mua rauhaan. Saatanan perseen vittu...
Se nyt olikin tarkoitettu pikku vitsiksi. Tosin täällä on nyt aika moni jotka sitä ei muutenkaan harrasta niin poikennut kaavasta.En mä vedä pieniä enkä isoja tumuja viikonloppuisin enkä koskaan muulloinkaan. Ei kiinnosta.

Sano suoraan. Jotku tyypit ei tajua ettei niiden jutut kiinnosta ketaan, harvoin ne tajuaa itse lopettaa.
Miten sulla on aina asiat noin huonosti?Toi mun työkaveri ei jätä mua rauhaan. Saatanan perseen vittu...
Miten sulla on aina asiat noin huonosti?