Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enää parikymmentä minsaa ja sitten kyllä lähden intialaiseen lounastelemaan! Vesi herahti jo nyt kielelle kun vaan ajattelen sitä curryn ja naan-leivän määrää :kuola:

Voi perse, työkavereiden suostutteluista johtuen intialainen vaihtu salaattipöytään... No on se tonnikalakin ihan OK....

Aiettä, tänään pääsee kokeilemaan hollantilaista Kick-boxing-kulttuuria. Kuulemma sama sali on Hollannin parhaimmistoa Krav Magassa, joten kai sitäkin joutuu jatkamaan.

Olen muuttamassa ensimmäiseen omaan vuokra-asuntoon, mutta onko minulla jonkin sortin ongelma,
kun minua häiritsee hieman, että kyseisessä asunnon pienessä vessassa on kiinteä amme.

Mä kuuntelisin musiikkia myös aamulenkillä, mutta sinnekään ei voinut mennä. Tuijotan kelloa ja odotan, koska pääsen treenaamaan.
Olisit vetässyt vkl pikkutumut niin ei tarttis tänään miettiä treenaamisia :D Tai tarttee kyllä miettiä siltä kannalta että selviääkö siitä sitten hengissä.

Toi mun työkaveri ei jätä mua rauhaan. Saatanan perseen vittu...

Sano suoraan. Jotku tyypit ei tajua ettei niiden jutut kiinnosta ketaan, harvoin ne tajuaa itse lopettaa.

En mä vedä pieniä enkä isoja tumuja viikonloppuisin enkä koskaan muulloinkaan. Ei kiinnosta.
Se nyt olikin tarkoitettu pikku vitsiksi. Tosin täällä on nyt aika moni jotka sitä ei muutenkaan harrasta niin poikennut kaavasta.
Otat kortit ja lätkit pari erää pasianssia sillä välin tai lähdet käymään kaffella. Kohta pääseekin sitten taas treenaamaan :)

Voisin sotkea kuntofillaria tänään kun vaimo on zumbassa. Näin ei menisi yhtää reeniä hukkaan, sitten 5 päivää salia putkeen.. :puntti:

Oon elossa taas.

Vois muute taas välillä järkätä jotain yhteistreenejä. Treenata kyykkypersettä yms. Sitte päälle bodysafkaa tupperwarekiposta.

Back
Ylös Bottom