Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirvee nälkä ja vielä 1,5h niin pääsee syömään :( rahka ei kyllä yhtään täyttänyt.

Enää parikymmentä minsaa ja sitten kyllä lähden intialaiseen lounastelemaan! Vesi herahti jo nyt kielelle kun vaan ajattelen sitä curryn ja naan-leivän määrää :kuola:

Enää parikymmentä minsaa ja sitten kyllä lähden intialaiseen lounastelemaan! Vesi herahti jo nyt kielelle kun vaan ajattelen sitä curryn ja naan-leivän määrää :kuola:

Ei hitto naan leipä on kyl mahtavaa.. :) Mullaki alkaa olla nälkä.

No aattelin et ne ny on sanomattakin selvää :D ...aikamoiset taas oli... unta ehkä 3-4h.

Aattelin jos meri-ilmasto aiheuttais erilaiset jälkioireet, ku sisämaa. Jos liskot olis vaikka hylkeitä. Tai haita. Tai tallinkkeja. Tai merirosvoja.

Jalat ja kädet tärisee siihen malliin, ettei saa paitaa päällä. Miks piti mennä kehumaan, ettei kahdesta päivästä saa muka krapulaa, pitäis vaan ymmärtää olla hiljaa. Onneks ennakoin tilanteen ja pakasteessa on pitsaa ja jäätelöä, pari kaljaakin on kaapissa, mutta jos jois ne vaikka ens vuonna.

Näin on. Ootko pistelly uncle bens kastikkeita joukkoon? On muuten hemmetin hyviä!

kyllä oon ja on aivan saatanan hyvää :)

edit. Olin viikonloppuna hml treenamassa ja oli kyllä niin vittumaista että vituttaa vieläkin. Ei lapsia salille kiitos!!! Perkele. Pääsin myös treenauttaan mun tätiä kun sillä on fitfarm ohjelma menossa. Olo oli kuulemma kuin katujyrän alle jääneellä :D Mission complete!

Nyt kyllästyttää kyl nää perkeleen projektit. Ei jumalauta.. Noh, illaks muita töitä ni jos vähän virkistäis.

Back
Ylös Bottom