Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se ois sitten maanantai. Kahvit tippumaan. Peilistä katsoo onneton laihaläski. Salille kahvien jälkeen. Päätän raporttini tähän.

Krooh pyyh. "Pientä" risteilyn jälkeistä turvotusta...+2 kiloo. Olo olis jäädä sänkyyn, mutta työläisen on tehtävä mitä työläisen on tehtävä. Onneks kohta on taas perjantai=).

Kaamee olo vieläkin, etätöitä tää päivä. On toi dokaaminen kyllä järjetöntä touhua, mukavasti sen aina jälkeenpäin vasta muistaa. Tän talven juomiset oli tässä.

Tajutonta väsymystä edelleen ilmassa, hyvinpä tätä univelkaa on päässy kasaantumaan. Tänään on varmaan päästävä harrastamaan jotain liikuntaa, että virkistyy. :) Duuniinkin on vielä mentävä.

Kaamee olo vieläkin, etätöitä tää päivä. On toi dokaaminen kyllä järjetöntä touhua, mukavasti sen aina jälkeenpäin vasta muistaa. Tän talven juomiset oli tässä.

Ei tommoset vanhat vaan jaksa enää. :lol2: Mulla ei oo ees krapulaa. Vähän väsyttää ja jumittaa. Jos sitä illalla vihtis zumbaileen jo lähtiä, kunhan tästä pääsee kotiin asti...

Huomenia! Onko täällä kukaan hillunu tollasessa rentoutustankissa?

Pakko olla samaa mieltä. Meinasin jo eilen aamulla luvata, etten juo enää ikinä, kunnes tajusin että munhan pitää lähteä ensi viikonloppuna laivalle.

ejeqa2u8.jpg

Tää on silkkaa vitutusta.. Ei oo liukasta..

Pakko olla samaa mieltä. Meinasin jo eilen aamulla luvata, etten juo enää ikinä, kunnes tajusin että munhan pitää lähteä ensi viikonloppuna laivalle.

Huh!

Mä skippasin 3 muuta reissua kokonaan, peruuttelin niitä tossa kun toi pakkisristeily lähestyi. Meen jumaliste katkaisuhoitoon jos vielä tekee mieli joskus juoda jotain, on aika jäätävän pelottavaa kun ei muista mitään. Käsi kipee ja turvoksissa (ei sentään pahasti onneksi, jalka kipee ja selkäki on kolhaistu hyvin johkin). En tiedä mitä oon tehnyt enkä halua edes tietää..

3,5kg lähti painoa..

Back
Ylös Bottom