Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen kyllä iloinen, että minulla on niin paska muisti. Voin katsoa hyvät TV-sarjat ja leffat läpi monia kertoja saaden niistä aina yhtäsuuren nautinnon :rolleyes: Kirjoissa toistuu myös. Isoveljeni muistaa ensikatsoman jälkeen suunnilleen repliikit ulkoa leffoista, siksi hän katsoo leffat pääasiassa kerran vain. Tällaisena riemuidioottina saan suurta tyydystystä, että voi katsoa sen lempileffansa parhaimmillaan kahdesti päivässä ja kykenen silti nauttimaan siitä ja jännittämään lopputulosta :D Aiheuttaa lievää kummeksuntaa ystävissä, kun lempikirjanikin olen lukenut neljä kertaa. Nyt olen virallisesti pilannut maineeni pakkiksellakin, sillä lailla.
entäs sitten jos saat dementian joskus tulevaisuudessa?:D

Mulla on thyer sama vika, muisti pät pät pätkii :) Hullua ku ei lapsuudestakaan muista ku niitä huonoja asioita? Samaten en muista aikaa kun omat lapset oli pieniä, esim minkälainen kämppä meillä oli sillon ja missä millonki asuttiin. Armeija pyyhkiytyny mielestä lähes kokonaan.. Kuulemma normaalia

^ Okei no jos entistä kämppäänsä ei muista, niin silloin ollaan kyllä jo aika lirissä :D Toistaalta, pääasia varmaankin on se että muistaa nykyisen kotinsa ja sen missä se sijaitsee... :rolleyes:

^ Okei no jos entistä kämppäänsä ei muista, niin silloin ollaan kyllä jo aika lirissä :D Toistaalta, pääasia varmaankin on se että muistaa nykyisen kotinsa ja sen missä se sijaitsee... :rolleyes:

No ei ihan etten muista ollenkaan..:lol2: Ehkä se asioitten yhdistäminen tiettyihin aikoihin on hukassa?

No ei ihan etten muista ollenkaan..:lol2: Ehkä se asioitten yhdistäminen tiettyihin aikoihin on hukassa?

Voi olla, tätä esiintyy kyllä itsellänikin ! Tässä taannoin hermostuin läppäriini, sillä minusta se on turhan hidas. Yritin sitten muistaa, milloin se on ostettu. Pakko sanoa, ettei minulla ole mitään hajua onko kyseinen kapistus kaksi, kolme vai viisi vuotta vanha. Piti oikein miettiä missä elämäntilanteessa olin sitä ostaessani :face:

Kävin äskön kaupassa ostamassa karkkia krapula iltaan. Kaikki meni kivasti siihen asti, että kassatyttö alkoi nauramaan kun oli mun vuoro maksaa. Olin kuulemma pirteän näköinen.

Joop, 15€ rahaa, viikonpäästä tulee lisää ja uus ruokavalio pitäis alottaa. Vittu ku kulkee taas mukavasti :) Pitänee tutkia tuo pakastin läpi oikein ajan kanssa.

Olen masentunut, keräsin kaikki syystakit varastoon. Hyvästi nahkatakit, tervetuloa muskelitoppatakit :jahas:

Kävin äskön kaupassa ostamassa karkkia krapula iltaan. Kaikki meni kivasti siihen asti, että kassatyttö alkoi nauramaan kun oli mun vuoro maksaa. Olin kuulemma pirteän näköinen.

Kävin tänään ennen salia kioskilla hakemassa vesipullon, myyjä naureskeli mulle, mutta ei taatusti ollut selvinpäin töissä!! Oli tainut ottaa vähän yhtä jos toistakin, ei pysynyt rahatkaan kädessä tai jalat paikallaan, pelottavaa että joku voi lähteä töihin sellaisessa kunnossa... :rolleyes:

Dodi, nyt ollaan takaisin maankamaralla. Hieno reissu takana! Tuliaisiksi ostettu kasa Tobletronea ja karmea väsymys päällä. Vielä junareissu kotiin ja nukkumaan. :D

Back
Ylös Bottom