Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tota täytyy olla melko hankala soittaa sujuvasti.

Mutta olisi kiva kokeilla tuollaista!! :D En ole soitellut mitään moneen vuoteen kun en omista soittopeliä (piano/kosketinsoittimet), mutta kohta sekin korjaantuu, on mulla vielä vanha romu tallella Suomessa... :D

Kohta iskee zunamit Hawaille :O[video]http://www.hawaiinewsnow.com/category/198303/livestream[/video]

e. jotkut kävelee siellä vielä rannalla :D

Selkä on reenattu ja sitten vielä ois kansalaisvelvollisuus hoidettava. Olen poliittisesti niin valveutunut, että valitsen ehdokkaani naisista, joita olen pannut. Pitää olla solidaarinen :haart:

Minä en anna tukeani yhdellekään paskanjauhajalle näissäkään kinkereissä.

Mä en halua olla missään tekemisissä tämän kanssa!

Minä en anna tukeani yhdellekään paskanjauhajalle

1329104998200.jpeg

Joo o. Ephe goes datamonni. Kohta luultavasti vituttaa. Tai sit onnistun! Roooaaaaiiiigghht :jahas:

Tinnitys jäävistyy...

e. Vittu mä sanon saatana. Miten vittu se voi olla joka perkeleen kerta kun koittaa jotain. Ryää

Jos oikein innostuisi ja kävisi vaikka pienen kevyen hien nostatus lenkin vetäsemässä vaikka pitikin olla lepopäivä, mutta kun ei millään malta olla tekemättä mitään :hyper:

Olen kyllä iloinen, että minulla on niin paska muisti. Voin katsoa hyvät TV-sarjat ja leffat läpi monia kertoja saaden niistä aina yhtäsuuren nautinnon :rolleyes: Kirjoissa toistuu myös. Isoveljeni muistaa ensikatsoman jälkeen suunnilleen repliikit ulkoa leffoista, siksi hän katsoo leffat pääasiassa kerran vain. Tällaisena riemuidioottina saan suurta tyydystystä, että voi katsoa sen lempileffansa parhaimmillaan kahdesti päivässä ja kykenen silti nauttimaan siitä ja jännittämään lopputulosta :D Aiheuttaa lievää kummeksuntaa ystävissä, kun lempikirjanikin olen lukenut neljä kertaa. Nyt olen virallisesti pilannut maineeni pakkiksellakin, sillä lailla.

Back
Ylös Bottom