Oletkin nainen. Naisille riittää, että pistät kerran kuukauteen sinne kuvan, niin jengi on tyytyväisenä.
Telaketjufeministi minussa haluaa kieltää, että mun treenejä seurattaisiin vaan pyllykuvien takia. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletkin nainen. Naisille riittää, että pistät kerran kuukauteen sinne kuvan, niin jengi on tyytyväisenä.
Telaketjufeministi minussa haluaa kieltää, että mun treenejä seurattaisiin vaan pyllykuvien takia. :(
Itsepetos on kaunista.
Ps. Hyvä perse, jossa on vielä voimaakin.
Kaikkea vaan ei voi saada, sellaista se elämä on, valintoja. Ens kesä on sitten kans helvetin kylmä niin ei siitäkään voi nauttia.
"Vähä" melankolinen olo.![]()
itsekin mietin että kävisikö hakemassa a'le coq päkin mutta sitten aloin miettimään että mistäs se kuski löytyyKävin ostamassa 8päkin alekokkia ja alkon ronkeloo! Nyt tässä mutustan pitsaa ja mietin kavereitten kanssa kuumeisesti missä alotellaan ja kuka on kuski!
Itsepetos on kaunista.
Ps. Hyvä perse, jossa on vielä voimaakin.
itsekin mietin että kävisikö hakemassa a'le coq päkin mutta sitten aloin miettimään että mistäs se kuski löytyy
Mun reidet on livenä tosi hoikat itse asiassa. Sitten jos jännittää niin näkyy jotain. Muutenkin mun kropan malli on täysin sivuseikka siinä mitä mää tavoittelen. Mut hei, ihanaa että mulla on 1 uskollinen fani :D
Kyllä minustakin tuli fani kun kävin tsekkaamassa treenipäivyrisi. Se on ansainnut paikkansa foorumilla, kunhan sinne tulee noita videoita tasaisin väliajoin.
Ota kuva? :DNyt kyllä mummot kiertää kaukaa, mutta toisaalta joku voi tulla kyseleen heroiinia. Ei ainakaan joka päivä nää maastohousuissa pyöriviä mimmejä pitkin stadia. No, maiharit, maastohousut ja tunnistelaatat tanassa - naamiaisiin! :D
Jonkun lehden välissä tuli näyte Lancomen kasvovoiteesta, jonka tuossa saunan jälkeen naamalleni länttäsin. Jäi iho niin ihanan tuntuiseksi, että menin sokoksen sivuilta katsomaan mitä tuollainen purkki kustantaa, jos vaikka ihan kotiin ostaisi...
....109€ :face: