Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletkin nainen. Naisille riittää, että pistät kerran kuukauteen sinne kuvan, niin jengi on tyytyväisenä.

...Mielellään perseestä...

Miespuolisetkin voi pitää vähemmän urheilullista päivyriä kunhan muistetaan vaan päivittää ahkerasti ryyppyreissuja, mättösyömisiä ja paskalla käymisiä..

[e] hidas

Kaikkea vaan ei voi saada, sellaista se elämä on, valintoja. Ens kesä on sitten kans helvetin kylmä niin ei siitäkään voi nauttia.
"Vähä" melankolinen olo. :hyper:

Entä jos ei anneta edes valita? Kun joillakin onnetomilla on niin paska säkä tässä maailmassa, ettei edes voi huitasta pientä hiprakkaa. :D Mulle iskee aina välillä ihme biletys fiiliksiä, kait se on psykologista, kun tietää että enää ei siihen alkoholiin saisi oikeastaan koskea.... :rolleyes:

Taidan kuulua johonkin pohjasakkaan, kun ei ole edes mahdollisuutta valita. :D

Kävin ostamassa 8päkin alekokkia ja alkon ronkeloo! Nyt tässä mutustan pitsaa ja mietin kavereitten kanssa kuumeisesti missä alotellaan ja kuka on kuski!

Mä taidan kuitenkin jäädä neljän seinän sisälle kun rupes paikkoja särkemään eilisen jäljiltä :jahas:

Mun reidet on livenä tosi hoikat itse asiassa. Sitten jos jännittää niin näkyy jotain. Muutenkin mun kropan malli on täysin sivuseikka siinä mitä mää tavoittelen. Mut hei, ihanaa että mulla on 1 uskollinen fani :D

itsekin mietin että kävisikö hakemassa a'le coq päkin mutta sitten aloin miettimään että mistäs se kuski löytyy

Kuski on se äijjä kuka huomaa sun aknen syömän teiniperseen pilkottavan metsän siimeksestä ja raahaa sut takakonttii..Eli in finish mihin vittuun sä kuskia tarviit? Teiniperseest puheen ollen huikka maistus, mut kääretorttua sen sijaan..

Mun reidet on livenä tosi hoikat itse asiassa. Sitten jos jännittää niin näkyy jotain. Muutenkin mun kropan malli on täysin sivuseikka siinä mitä mää tavoittelen. Mut hei, ihanaa että mulla on 1 uskollinen fani :D

Kyllä minustakin tuli fani kun kävin tsekkaamassa treenipäivyrisi. Se on ansainnut paikkansa foorumilla, kunhan sinne tulee noita videoita tasaisin väliajoin.

Kyllä minustakin tuli fani kun kävin tsekkaamassa treenipäivyrisi. Se on ansainnut paikkansa foorumilla, kunhan sinne tulee noita videoita tasaisin väliajoin.

Jee :haart: sitten pidetään kaikki se fanitus treenituloksissa eikä pyllyssä niin kaikki on tyytyväisiä :D

Nyt kyllä mummot kiertää kaukaa, mutta toisaalta joku voi tulla kyseleen heroiinia. Ei ainakaan joka päivä nää maastohousuissa pyöriviä mimmejä pitkin stadia. No, maiharit, maastohousut ja tunnistelaatat tanassa - naamiaisiin! :D

Jonkun lehden välissä tuli näyte Lancomen kasvovoiteesta, jonka tuossa saunan jälkeen naamalleni länttäsin. Jäi iho niin ihanan tuntuiseksi, että menin sokoksen sivuilta katsomaan mitä tuollainen purkki kustantaa, jos vaikka ihan kotiin ostaisi...

....109€ :face:

Jonkun lehden välissä tuli näyte Lancomen kasvovoiteesta, jonka tuossa saunan jälkeen naamalleni länttäsin. Jäi iho niin ihanan tuntuiseksi, että menin sokoksen sivuilta katsomaan mitä tuollainen purkki kustantaa, jos vaikka ihan kotiin ostaisi...

....109€ :face:

Tulee varmaan halvemmaks ostaa niitä lehtiä niin paljon kun puodista löytyy... Kyl tuohon hintaan saa olla aika toimiva kreemi :D

Back
Ylös Bottom