Hard Justice
Dirdy birdy
Tuo uusi Viking Grace näyttää ihan prkleen hienolta, tekis mieli varata reissu heti jos ois varaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitä sille takas jotain todella härskiä, jotain mitä se ei koskaan kuvittelis kuulevansa siun suusta. Sillä se hiljenee.
No hemmettiläinen, jo toinen kerta pienen ajan sisällä, kun ihmetellään mun töppösiä:
"Siis minkä kokoinen tuo sun jalkas oikein on?"
"Miten noilla pysyy pystyssä?"
Ne on ihan hyvät kintut :(
Jos rupeen härskiks niin siitä se vasta innostuukin :D tää 2e lisää palkkaan tuo näköjään huonot puolensakin :D
Tai sitte ketsuppia kalsareihin, siinä loppuu vihjailut ku perse punasena palloilee työpaikalla.Onks sulla liian hyvä perse tai jotain? Jospa ne härskit vihjailut siitä vähenee ku otat äkkiä sellaset 30kiloo lisää massaa. Ainojäätelöpaketti joka kahvitunnilla ja sipsiä töiden lomassa pussillinen tai pari päivässä.
Tää vinkki olis voinu tulla Epheltäkin...
No tuo mun jalka on joku 36 (37 on muutamat tossut), eikä kädetkään ihan kovin isot ole. Mittasin että ranteesta keskisormen päähän noin 17 cmMinkä kokoinen koipi? Itsellenäni on kuulemma naisten jalat, kädet enkä ole edes miehen mittainen.

No tuo mun jalka on joku 36 (37 on muutamat tossut), eikä kädetkään ihan kovin isot ole. Mittasin että ranteesta keskisormen päähän noin 17 cm![]()
Ja tuo on totta, vähän olisin tyhmän näköinen jollain hessuhopo -kengillä.Paremminhan sun kokoselle sopii pienet ku isot lapion kokoset

No tuo mun jalka on joku 36 (37 on muutamat tossut), eikä kädetkään ihan kovin isot ole. Mittasin että ranteesta keskisormen päähän noin 17 cm![]()
Kyl sitä on vissii pakko vaihtaa huomenna ne talvinakit alle ennen reissua Helsinkii. Nelikolla kokoajan ihan luisussa :D vois kyytiläisiä jännittää. Kohta Tappara-Hpk, jokohan me välillä taas voitettas?! Hope so![]()