Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo uusi Viking Grace näyttää ihan prkleen hienolta, tekis mieli varata reissu heti jos ois varaa.

No hemmettiläinen, jo toinen kerta pienen ajan sisällä, kun ihmetellään mun töppösiä:

"Siis minkä kokoinen tuo sun jalkas oikein on?"
"Miten noilla pysyy pystyssä?"

Ne on ihan hyvät kintut :(

No hemmettiläinen, jo toinen kerta pienen ajan sisällä, kun ihmetellään mun töppösiä:

"Siis minkä kokoinen tuo sun jalkas oikein on?"
"Miten noilla pysyy pystyssä?"

Ne on ihan hyvät kintut :(

Minkä kokoinen koipi? Itsellenäni on kuulemma naisten jalat, kädet enkä ole edes miehen mittainen.

Jos rupeen härskiks niin siitä se vasta innostuukin :D tää 2e lisää palkkaan tuo näköjään huonot puolensakin :D

Onks sulla liian hyvä perse tai jotain? Jospa ne härskit vihjailut siitä vähenee ku otat äkkiä sellaset 30kiloo lisää massaa. Ainojäätelöpaketti joka kahvitunnilla ja sipsiä töiden lomassa pussillinen tai pari päivässä.

Tää vinkki olis voinu tulla Epheltäkin...

Onks sulla liian hyvä perse tai jotain? Jospa ne härskit vihjailut siitä vähenee ku otat äkkiä sellaset 30kiloo lisää massaa. Ainojäätelöpaketti joka kahvitunnilla ja sipsiä töiden lomassa pussillinen tai pari päivässä.

Tää vinkki olis voinu tulla Epheltäkin...
Tai sitte ketsuppia kalsareihin, siinä loppuu vihjailut ku perse punasena palloilee työpaikalla.

No tuo mun jalka on joku 36 (37 on muutamat tossut), eikä kädetkään ihan kovin isot ole. Mittasin että ranteesta keskisormen päähän noin 17 cm :)

Vähän sul on pienet töppöset :wtf::wtf::wtf:

Oli pakko... :P Paremminhan sun kokoselle sopii pienet ku isot lapion kokoset

Ai että mie rakastan miun veljee ja sen naista. Olivat käyneet täälä (varmaa nussimassa) ku olin eile illal töissä. Huomasin vaa että sipsiä jääny omnomnom :kuola:

No tuo mun jalka on joku 36 (37 on muutamat tossut), eikä kädetkään ihan kovin isot ole. Mittasin että ranteesta keskisormen päähän noin 17 cm :)

Samankokonen käsi.. ja oon mies. ;)

Jossain vaihees suosittelivat gynekologin tointa.

Kyl sitä on vissii pakko vaihtaa huomenna ne talvinakit alle ennen reissua Helsinkii. Nelikolla kokoajan ihan luisussa :D vois kyytiläisiä jännittää. Kohta Tappara-Hpk, jokohan me välillä taas voitettas?! Hope so :)

Kyl sitä on vissii pakko vaihtaa huomenna ne talvinakit alle ennen reissua Helsinkii. Nelikolla kokoajan ihan luisussa :D vois kyytiläisiä jännittää. Kohta Tappara-Hpk, jokohan me välillä taas voitettas?! Hope so :)

Jokerit - Ilves Urhon välityksellä. Raiskaus tulossa niin, että turkki pöllyää! Saatpa jotakin tyydytystä, jos (kun) Tappara ei taaskaan voita.

Back
Ylös Bottom