Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä tässä muuta ku BEAT IT! :dance:
[video=youtube_share;oRdxUFDoQe0]http://youtu.be/oRdxUFDoQe0[/video]

Viime hetken Halloween-nameja...

Liitteet

• 576495_4434662817225_2093795642_n.webp
    576495_4434662817225_2093795642_n.webp
    61,3 KB · Katsottu: 147
Katoin kans että jengi ajaa hemmetin hiljaa.. Yksis valoissa vilkaisin niin yhdelläkää ei ympärillä nastarenkaita eikä mielestäni kitkojakaan..
Nojoo, se on hyvä, että ihmiset on varovaisia, mutta rajansa kaikella... Välillä joutui ajamaan 100 alueella alle kahtakymppiä... Mutta selvisin töihin about ajoissa, kun varasin aikaa 20 minsaa enempi ku normaalisti. Ehkä maanantaina ihmiset osaa jo ajaa taas :)

Lunta lunta lunta! Vetäsin pikkuset riemulaukat kun heräsin, vihdoin taas vähän valoa. Vois käydä aamukäpsyllä ennen kun noi tosta sulaa. Kohta pääsemme luistelemaan ja laskemaan pulkalla!

Piti äske kaupas käyä ni jätin auton suosiolla pihalle ja kävin pyörällä ku ei uskaltanu lähtee luistelemaa kesärenkailla, oli silläki aikamoista kieli-keskellä-suuta menoa.

JEEEEEEE LUNTA:haart: Veispuukissa niin moni ei puhu mulle enää jos sanon noin, niin sanoin teille:D Yksi kollega heti ovella totesi että jaaha, sitä ollaan varmaan kesärenkailla liikkeellä. Ähhhähä, ei edes olla:D Sitä hadmitti koska itsellään on kesärenkaat:P

Facebook on kyllä paras säätoimisto. Aamulla etusivu auki ja saa tietoonsa sataako, paistaako, onko kylmä vai vitun kylmä ja tuuleeko niin että tukka lähtee.

Jaa millonkohan sitä ehtis itte nuo talvirenkaat alle vaihtaan :rolleyes: Ei mulla mitään hätää (päinvastoin), mutta kyytiläiset (laivalle&töihin) vois olla enemmän innoissaa jos moiset Teuvon alta löytys :D

Täällä Turussa näyttää siltä että lunta tulee kohta lisää :hyper: Taidan käydä työpäivän päätteeksi vaihtamassa renkaat tuolla parkkihallissa, vähän mukavampi ajella/luistella...
Aamulla oli autossa melko disco kun bensavalo vilkutteli iloisesti ja samalla luistonestovalo huomautteli että renkaat lyö tyhjää :D

Ei mulla mitään hätää (päinvastoin), mutta kyytiläiset (laivalle&töihin) vois olla enemmän innoissaa jos moiset Teuvon alta löytys :D

Mikä auto on Teuvo? :D En nyt osaa kyllä yhdistää yhteenkään automerkkiin.

Katotaan vaan, niin joko huomenna tai ylihuomenna on taas Iltapulussa niinkuin joka vuosi otsikko: "Talvi yllätti autoilijat". Miten se aina voi yllättää kun se joka vuosi jollain tasolla kuitenkin tulee?

Pysyis kotona ne joilla on kesärenkaat!!! Ja ne jotka ei uskalla ajaa!!!
Oikeasti mulla paloi aamulla käpy aika hyvin kun liikenne junnaa suoralla tiellä, siellä oli oikein kolmen auton ruuhka kun yhen tartti ajaa 40@80!!!

Katoin kans että jengi ajaa hemmetin hiljaa.. Yksis valoissa vilkaisin niin yhdelläkää ei ympärillä nastarenkaita eikä mielestäni kitkojakaan..

Minä noudatin neuvoa ja jäin kesärenkailla kotiin. Helvetti. Pääsin 200 metriä eteenpäin kotiovelta, jäin mäkeen jumiin, ja palasin kotiin peruuttaen hätävilkut päällä. Onneksi huomenna renkaidenvaihto-operaatio.

Jei - paitsi tuo valkoinen möhnä maassa.

Ja huomenia kaikille. Tuli aamulla luettua, että kaksi paikallista poikaa lähtee voimannoston MM-kisoihin Vegasiin. Piristävää, että paikkakuntalaiset pärjäävät jossain :D

Harmi, että ukolla ei ole varaa kustantaa minua mukaan reissuun. Ei, en ole katkera, että toinen pääsee Vegasiin. Varsinkin kun katselee ikkunasta ulos. Vihaan talvea.

Mikä auto on Teuvo? :D En nyt osaa kyllä yhdistää yhteenkään automerkkiin.

Katotaan vaan, niin joko huomenna tai ylihuomenna on taas Iltapulussa niinkuin joka vuosi otsikko: "Talvi yllätti autoilijat". Miten se aina voi yllättää kun se joka vuosi jollain tasolla kuitenkin tulee?

Teuvo ei liitykkää autonmerkkii mitenkää, rekkarista väännetty nimi :D Viimisin kuva löytyy esim. 18.00 pakkis kuvina ketjusta... ;) saat vähä ettiä.

Juu ihan varmasti tulee sama vanha otsikko iltapäivälehtiin. Aina se niin yllättää... BÖÖ -talvi on täällä :D

Ja huomenia kaikille. Tuli aamulla luettua, että kaksi paikallista poikaa lähtee voimannoston MM-kisoihin Vegasiin. Piristävää, että paikkakuntalaiset pärjäävät jossain :D

Mä oon menossa kattomaan Fitness Universin kisoja Vegasiin kolmen viikon päästä, JIPII!

Teuvo ei liitykkää autonmerkkii mitenkää, rekkarista väännetty nimi :D Viimisin kuva löytyy esim. 18.00 pakkis kuvina ketjusta... ;) saat vähä ettiä.

Juu ihan varmasti tulee sama vanha otsikko iltapäivälehtiin. Aina se niin yllättää... BÖÖ -talvi on täällä :D

Ettisin kyllä toki, mutta eikös toi pakkis kuvina-thread ole tuolla VIP-puolella? ;)

Yllätyin positiivisesti, kun työmatkalla ei ollut pelti ehtinyt rytistä aamulla. Tällä viikolla on ehtinyt kuitenkin kahtena aamuna näin tapahtua ilman ensilumen tuomaa haastekerrointa. Joskos sitä omaankin kiesiin sais kumit vaihdettua.

Back
Ylös Bottom