Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks?
No todellaki oot, höpsö..
Mä en vielä tiedä tykkäänkö, en oo koskaan aiemmin olluKaularangan kuvaus. Katellaan otetaanko tää pää pois hartioilta vai mitä tehään..
No, jokin vaiva se oli. En kyllä muista liittyikö jalkaan vai käteen. Hassu nimi sillä ainakin oli.
Kyllä. En minä sinne kyllä yksin mene. Ei, se olisi jo liikaa. Ei , ei lusikkamies ole eksä osastoa. Täällä se vielä jaksaa pärstää katsoa.
No joudun joskus makaan sellasella "leikkuupöydällä" ku suuren suuri magneetti kiersi mun koko kehoo ylhäältä, alhaalta ja sivuilta ihan VIIIIIIITUUUUUUN HIIIIIITAAAAASSSSSSTIIIIIIII :D Makasin siinä tunteja ihan liikkumatta.
Että semmonen... Tuuhan toki kertoon, että kui kävi. Vaihtuuko pää vai mitä :D
Santsiki pääsee kohta driftaamaan nelikolla. Örgh
Eikä vieläkään antanu mun kokeilla stiitä.
Mutta eikös sielä putkes maata ihan samallalailla? Ja vielä ahtaas paikas.

Semmonen.. Voipi olla että tuun tai voipi olla että oon tulemattaki jos päättävät leikata pään pois:D
Vaihtaisivat edes kasvot ja tekisivät rasvaimun vatsalle.. Olisi sekin jo hyvä alku :D
Mut jos vaihdetaan pää niin tuleeko siinä uusi pää vai uusi ruumis... Mysteeri.
Et oo tullu kokeilee.
Mitä, eikö tähän kuulunutkaan kotiinkuljetusta? Örgh

Tulee lunta, voi vitun saatanan perkele! Manaan jonku Saatanan tai Lentävän spagettihirviön sulattamaan kaiken...
Älä nyt, meijän inttiasentajaryhmän alikessu unohti pultit taskuunsa ku laitto vararenkaan alle tyhjentyneen tilalle lomille lähtiessä. Just sopivasti ennen motaria oli rengas lähteny huit hatelii, oli kuitenki melkei kilometrin päässy portilta.Se on varmaan hieno kokemus, kun kiihdytyskaistalla lähtee rengas pois :D
Joka syksy sama meininki. Aina masentaa ja vituttaa ja sit wubbailles herää hetkeks eloo.Talvi tuo melankolian, niin sopii hyvin tälläsille masentuneille kusipäille.
Joka syksy sama meininki. Aina masentaa ja vituttaa ja sit wubbailles herää hetkeks eloo.