Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No joudun joskus makaan sellasella "leikkuupöydällä" ku suuren suuri magneetti kiersi mun koko kehoo ylhäältä, alhaalta ja sivuilta ihan VIIIIIIITUUUUUUN HIIIIIITAAAAASSSSSSTIIIIIIII :D Makasin siinä tunteja ihan liikkumatta.

No todellaki oot, höpsö..

Mä en vielä tiedä tykkäänkö, en oo koskaan aiemmin ollu:) Kaularangan kuvaus. Katellaan otetaanko tää pää pois hartioilta vai mitä tehään..

Että semmonen... Tuuhan toki kertoon, että kui kävi. Vaihtuuko pää vai mitä :D

Santsiki pääsee kohta driftaamaan nelikolla. Örgh

Eikä vieläkään antanu mun kokeilla stiitä.

No, jokin vaiva se oli. En kyllä muista liittyikö jalkaan vai käteen. Hassu nimi sillä ainakin oli.

Kyllä. En minä sinne kyllä yksin mene. Ei, se olisi jo liikaa. Ei , ei lusikkamies ole eksä osastoa. Täällä se vielä jaksaa pärstää katsoa.

Ei ole se hassu niminen juttu. Tää on vaivannu vasta enemmän kesäloman jälkeen..

No lusikkamiestä minä tarkoitin siihen renkaanvaihtoon.. Ja sanoit ettet kehtaa eksää delegoida.. My bad, en ymmärrä sinua:D

No joudun joskus makaan sellasella "leikkuupöydällä" ku suuren suuri magneetti kiersi mun koko kehoo ylhäältä, alhaalta ja sivuilta ihan VIIIIIIITUUUUUUN HIIIIIITAAAAASSSSSSTIIIIIIII :D Makasin siinä tunteja ihan liikkumatta.

Mutta eikös sielä putkes maata ihan samallalailla? Ja vielä ahtaas paikas.

Että semmonen... Tuuhan toki kertoon, että kui kävi. Vaihtuuko pää vai mitä :D

Semmonen.. Voipi olla että tuun tai voipi olla että oon tulemattaki jos päättävät leikata pään pois:D

Vaihtaisivat edes kasvot ja tekisivät rasvaimun vatsalle.. Olisi sekin jo hyvä alku :D

Santsiki pääsee kohta driftaamaan nelikolla. Örgh

Eikä vieläkään antanu mun kokeilla stiitä.

Juu niihä sitä pääsee ;) Kyl on kivaa taas ku muut jää sutimaa paikallee ja voi ite vaa lähtee siitä nätisti söpösti vaikka neliveto luisussa viilettää... Ah.

Et oo tullu kokeilee.

Mutta eikös sielä putkes maata ihan samallalailla? Ja vielä ahtaas paikas.

Juuh, mut ei lähellekkää nii kauaa :)

Semmonen.. Voipi olla että tuun tai voipi olla että oon tulemattaki jos päättävät leikata pään pois:D

Vaihtaisivat edes kasvot ja tekisivät rasvaimun vatsalle.. Olisi sekin jo hyvä alku :D

Heh. Kehitit jo jonkun leffan omasta elämästäs ny :D FACE/OFF 2?

Mut jos vaihdetaan pää niin tuleeko siinä uusi pää vai uusi ruumis... Mysteeri.

Minun tapauksessa, molempi parempi.

Tässä on kyllä sellaista täydellisyyttä ettei monelta onnistu, jos keltään.

Taitaa se Moonsorrow olla vaan maailman hienoin yhtye :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on varmaan hieno kokemus, kun kiihdytyskaistalla lähtee rengas pois :D
Älä nyt, meijän inttiasentajaryhmän alikessu unohti pultit taskuunsa ku laitto vararenkaan alle tyhjentyneen tilalle lomille lähtiessä. Just sopivasti ennen motaria oli rengas lähteny huit hatelii, oli kuitenki melkei kilometrin päässy portilta.

E.ainii ethä sä voi ymmärtää tosta sanaakaa ku et oo viel inttii käyny. Vai joko päätit mennä sivarii bodailee häh?

Talvi tuo melankolian, niin sopii hyvin tälläsille masentuneille kusipäille.
Joka syksy sama meininki. Aina masentaa ja vituttaa ja sit wubbailles herää hetkeks eloo.

Tulipa vaihdettua molempiin autoihin talvirenkaat alle ja vielä vaimon autoon samalla jarrupalat. Noh, kaljan kanssa menee. Nyt jatkan valokuvarevohkaa.

Back
Ylös Bottom