jaa päähän lyömisestä on puhetta...
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänä aamuna heräsin ovikellon soittoon. Eka ajatus oli: "Eikai joku hullu pakkislainen oo siellä häiriköimässä?" (etkoille tulevilla on mun tarkat yhteystiedot) :D Hetken kuluttua ovi avattiin yleisavaimella ja meikäläinen kietoutui säikähtäneenä ja alastomana tiukemmin peittoon. Onneksi koira seivaa nää tilanteet aina: se lähti kipittämään ovelle, niin nopsaan tulija sulki oven :D Kohta luukusta tipahti lappu: "Emme päässeet tekemään asuntoonne tuholaistorjuntaa. Syy: asunnossa oli koira." xD
Noh, valitettavasti mulla ei ole tarjota edes niitä tuholaisia :D (taloyhtiö oli päättänyt suorittaa moisen torjuntaoperaation, kun joillain oli ollut tuholaisia asunnoissaan, ja olin unohtanut ilmoittaa, että mun kämpässä ei mitään tuholaisongelmaa ole ollut) Eli etkoilijat saavat siis pärjätä omilla sapuskoillaan :D
Tänä aamuna heräsin ovikellon soittoon. Eka ajatus oli: "Eikai joku hullu pakkislainen oo siellä häiriköimässä?" (etkoille tulevilla on mun tarkat yhteystiedot) :D Hetken kuluttua ovi avattiin yleisavaimella ja meikäläinen kietoutui säikähtäneenä ja alastomana tiukemmin peittoon. Onneksi koira seivaa nää tilanteet aina: se lähti kipittämään ovelle, niin nopsaan tulija sulki oven :D Kohta luukusta tipahti lappu: "Emme päässeet tekemään asuntoonne tuholaistorjuntaa. Syy: asunnossa oli koira." xD
Nukkuuko joku vaatteet päälläkin :wtf: ?Mulle jäi tästä vaan mieleen että nukut alasti..
Totta. Anteeksi. En ajatellut.Pakkohan se on, kun lehtiroskiksessa helvetin kylmä munasillaan.
Pitäskö tehä poikkeus ja olla hehkuttamatta sitä, että mulla alkaa viikonloppu ihan just... hmm...
...Oi katsos vaan, hupsista, miten se nyt noin :D Voi minua.
Aika kova korotus :thumbs: Jouduitko pyytää vai tuliko ihan kyselemättä?2€ lisä tuntipalkkaan ;) fuck yeah!!!
Tai kun kämpässä ei lämmitys pelaa ja kädet maitohapoilla ku hinkannu peiton alla jo monta minuuttia putkeen.Pakkohan se on, kun lehtiroskiksessa helvetin kylmä munasillaan.

Korotus tuli kyselemättä mutta jouduin laajentaan osaamistani![]()
Eli lisää vastuuta ja toisten virheistä vittuuntumista? :D