Heeeei, mites sä nyt tollasesta tähtitaivaasta malttasit luopua???Näyttö on halki ja kerran kastunut. Hieno ilmiö seuras kuitenkin tuota kastumista, kun nyt näytössä on ikuinen tähtitaivas, mikä on melko hienoa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heeeei, mites sä nyt tollasesta tähtitaivaasta malttasit luopua???Näyttö on halki ja kerran kastunut. Hieno ilmiö seuras kuitenkin tuota kastumista, kun nyt näytössä on ikuinen tähtitaivas, mikä on melko hienoa.![]()

Ei mun kappale ollut huono :(
Mikään puhelin ei nykyään toimi.. Itellä on kohta 2 vuotta vanha Nokia joka on ollut huollossa vasta 4 kertaa. Vaihdettuja osia on mm. näyttö ja viimeksi meni kuuloke.Heh, eikö se ole melkein sääntö kuin poikkeus, että nykyään mikään ei toimi...![]()
Ei vai? :D
Sori mut ei toi sun kappaleeskaan jää muuta kuin yrittämiseks.
Mennään tällä sitten, kun ei mustikalle rap kelpaa:
Heh, eikö se ole melkein sääntö kuin poikkeus, että nykyään mikään ei toimi...
Nimeomaan. Itekin tuota Nokia osastoa miettiny, kun muotokieli ehkä miellyttää enemmän silmää enkä halua olla Applen orja. Mullakin on tällä hetkellä käytössä joku älypuhelinten aatelia ZTE Blade, joka on oikeasti puhuttaessa täysin paska. Tosin "ehjänä" se on pysynyt tähän päivään mennessä, enkä sitä ole kertaakaan päivittäny kun imuttamaan sillä ei pysty jostain syystä. Näyttö on halki ja kerran kastunut. Hieno ilmiö seuras kuitenkin tuota kastumista, kun nyt näytössä on ikuinen tähtitaivas, mikä on melko hienoa.Veljellä on se pureview möllykkä ja tuntuu tilttailevan vähän väliä, joten se on poissa vaihtoehdoista.
Katoin tuossa jonku Nokia 920 videon ja onhan tuokin aivan hillittömän kokonen. Häätyis käydä räätälillä pidentämässä taskuja joka vaatekappaleesta että tuota vois kantaa mukana.
.Jep, ite oon aina suosinu suomalaista osaamista ja Nokioiden ulkonäkö on aina eniten miellyttäny silmää. Mutta eipä ne kännykät ole enää vanhan 3310:n kestävyyden tasoa. :itku: Mä pärjään ilman hifistelypuhelinta, kun kaikki tarvittavat ominaisuudet takaa mun muut tekniikkavempeleet. :D
Tuli viime viikolla ajankohtaiseksi pohtia, että jos omaa hianon kosketusnäyttöpuhelimen, mitenkä soitat (hätänumeroon) jahka et näe mitn (jos vaikka silmiin roiskahtaa jotain tms.)
Onneksi itselläni on viä näppäimet luurissa, voi johonkin sentään tuntumalla soittaa.
Mutta jos polttaa sormet ei voi eres näppäillä oli sitte kumpi tahansa, kosketelkaa näyttöä tai näppäimiä malli. Että höhö :D