Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa. En mä oikeen pysy perillä mitä vehkeitä sulla on kun tuota... kun ei mua oikeastaan kiinnosta. Aina sulla jotain vehkeitä on jotka on koko elämä ja puolet lisää.

Totta. Olet ihan oikeassa.
Tosin auton kanssa kävi niin, että ostin ekaa kertaa elämässäni ns. järkiauton. Pieni kulutus, edulliset ylläpitokulut, Ford Focus 2012.
Harkitsin hetken jopa sitä FlexiFuel mallia, jotta olisin voinut piiperöidä ja ajella myös E85 etanolilla. Väri sentään pysyi ennallaan.

Lunta sattaa! Miten mä nyt uskallan pyöräillä minnekkään. Tuleekohan Makuunista kovin helposti noottia jos palauttaa DVD:n myöhässä? Vai huomaako ne edes mitään (ei oo palautusluukkua)... Puntillekkin pitäisi ehtiä.

Lunta sattaa! Miten mä nyt uskallan pyöräillä minnekkään. Tuleekohan Makuunista kovin helposti noottia jos palauttaa DVD:n myöhässä? Vai huomaako ne edes mitään (ei oo palautusluukkua)... Puntillekkin pitäisi ehtiä.

Missä sataa lunta?! Ei vieläää :( Ja mee ekan puntille ja sitten kamalassa pumpissa palauttaa se DVD nii ei uskalla pyytää maksua.

Missä sataa lunta?! Ei vieläää :( Ja mee ekan puntille ja sitten kamalassa pumpissa palauttaa se DVD nii ei uskalla pyytää maksua.

Oulu-cityssä. Joo toi oliki mun suunnitelmana!

Kunnolla vaan lunta jo!

Vitja vasuriin niin himmee punuppi ettei hantteli meinannu pysyä käes! Huh! Aiva parhautta!

Ei mitää elokuvia ysiltä vaan sivistäviä dokumentteja teemalta. Metal evolution on miesten valinta.

Kylläpä on päivä ollu täynnä toimintaa, töissä käyty, sieltä salille, salin jälkeen vielä lenkille ja vielä pari hupparia tilattu geevoimasta. Nyt kehtaa heittäytyä sohvalle telkkaria katsomaan :rolleyes:

Ei ole mun päivä tänään... Töissä kaaos & kiire, treenit peruttu ja nielu kipeänä. :jahas: Kait se on vaan parempi hautautua viltin alle sohvan pohjalle loppu illaksi. Eikä muuten tee hyvää jaloille kun joutuu tassuttelemaan painavilla turvakengillä koko päivän. :jahas:

Back
Ylös Bottom