Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siin teille sunnuntai-illaks viihdettä :D

Taidonnäytteeni viime yöltä. En vissiin ollu päässy hyttiini ja turhautunu sit siihe... Näin.

Kävi se näin maanantai aamupäivän viihteenä myös :D

Ens viikonloppuna siellä on sit useampi pakkislainen samassa joogausasennossa :) Melkein alkaa jo harmittaa ettei tule lähettyä mukaan. NOOOT :lol2: Tää läskikasa olis kuitenkin vain boxerit ja sukat jalassa samassa asennossa ja sit ei olis kivaa kellää :jahas:

Mie hankin seuraavaks tään: http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-active/
Pitäs kestää meikäläisen elämän, kevyt jne... Haluisin, et olis näppikset ja olis kestävä, mut ne on niin hirwween rumia ne Samsungit, että joudun nöyrtymään tohon..
Et huomenii vaan. Kohta apteekkiin hakee hedarilääkettä, oli aika tuskanen vkonloppu ku vieläki jomottaa..

Kaverilla on tollanen puhelin. Kyllä ton varmaan kärsii heittää seinään ja hukuttaa järveen, ja silti toimii. Eikä oo edes iso. Mun sgs3 on 3-4 kertaa isompi ku tuo :D

E: Ei tämä sgs3 loppuunsa ole edes iso. Sgs2 on samankokonen pienemmällä näytöllä vaan.

Ja joo aina piti vähän miettiä, et mitä sitä päivittelee. Nyt vähän safkaa ja sit jos kouluhommia vihdoin. Pari buranaa hääti pääkivun svidduun, toivottavasti pysyvästi.

Edit. Ei Pikkusella voi olla liian isoa ja miehekästä luuria. Noi on hirveitä jöötejä noi nykyajan puhelimet.. I am not alfa male.

Ja joo aina piti vähän miettiä, et mitä sitä päivittelee. Nyt vähän safkaa ja sit jos kouluhommia vihdoin. Pari buranaa hääti pääkivun svidduun, toivottavasti pysyvästi.

Edit. Ei Pikkusella voi olla liian isoa ja miehekästä luuria. Noi on hirveitä jöötejä noi nykyajan puhelimet.. I am not alfa male.

Asiasta kukkaruukkuun, mä muuten ajattelin sua tänään salilla, kun hoin sitä mun persemantraa ja pidin sitä kuvitteellista kolikkoa perseessä. Siis sitä mihin sä tokaisit, että eikö riitä jos se kolikko on pakaroiden välissä, ei kai sitä tarvitse kovin pitkälle tunkea :D

Siivoilin facebookin kaverilistaa rankemmalla kädellä, kokonaan tilinsä lopettaneita oli näemmä about 50.. ihmekös tuo kun ei enää oo tyypeistä mitää kuulununna.

Piti käydä tarkistamassa ja olit vielä vielä antanut armoa mulle. :D

Juuri tulin työterveydestä ja sain hyviä uutisia. Kämmenestä ei ole murtunut mitään. Olin vielä eilen melko varma, että jotain sieltä on rikki. Tänään olikin aamulla jo huomattavasti parempi, mutta tulipahan käytyä otattamassa kuvat siitä niin sai varmuuden asiasta. :)

Vähän repesin, kun tämä linkki tuli vastaan MSN:ssä :D
http://lifestyle.fi.msn.com/tyyli/trendit/wanhan-ajan-hieromasauvat#image=1

Olisinpa ollut lääkäri joskus 1800-luvulla :D

Hieromasauvaa ei alun pitäen luotu tuottamaan naisille nautintoa. Vielä 1800-luvulla oli tavallista antaa selittämättömästi käyttäytyville, hermostuneille tai yhteiskuntajärjestystä vaarantaviksi koetuille naisille diagnoosiksi 'hysteria'. Hysterian taas katsottiin johtuvan siitä, että naisilla oli elimistössään liikaa 'naisspermaa', joka pystyttiin poistamaan vain lääkärin valvonnassa, tuottamalla naiselle orgasmi. Jotteivät lääkäriraukkojen kädet olisi liikaa väsyneet potilashieronnassa, ryhdyttiin kehittämään laitteita, joiden avulla orgasmin mekaaninen tuottaminen onnistui vähemmällä vaivalla.

No jos se tuntuu pahalta niin mitäpä sitä itteä kiusaamaan moisella. Itse en ole ketään jaksanut poistaa feisbuukista, vielä.
Josko nousis sängystä ja lähtisi renkaiden vaihtoon.. Sitte kodinhoidollisia juttuja ja puntille..

En mäkään semmosia poistanu jotka siellä toimii. Semmosia joilla oli tili jo muutenki deletoitu ;)

Piti käydä tarkistamassa ja olit vielä vielä antanut armoa mulle. :D
No en mä nyt sua sieltä poista !! :)

Minä oon makkarakastiketta ja perunaa täynnä. Meno on ollut Suomen lomalla kuin Anthony Bourdainilla, kun on saanut perinteikkäämpiä suomalaisruokia kuten mustaamakkaraa ja Lappeenrannan Vetyä. Aiettä.
Aiettä. Muistan, kun opiskelin mualimalla ja tulin kotiin ja vedin antaumuksella ruisleipää ym. perinteistä kotimaista. Kas kummaa, kun oli masu sekaisin, vallan ripulin pukkasi ja sitähän riitti koko lomien ajan. Sittemmin kun tuo keliakia löytyi, niin en minä enää ihmettele sitä suomiruokien aiheuttamaa paskan lentämistä. :D Kastikkeissa vehnäjauhoa, pullaa, leipää, leipää ja leipää, mussumussun ja mumsmums - ja nainen sen kuin laihtuu. :)
Onneksi asiat ovat nykyisin toisin. Pysyn kotomaan kamaralla ja mussutan gluteenitonta safkaa...

Kävi se näin maanantai aamupäivän viihteenä myös :D

Ens viikonloppuna siellä on sit useampi pakkislainen samassa joogausasennossa :) Melkein alkaa jo harmittaa ettei tule lähettyä mukaan. NOOOT :lol2: Tää läskikasa olis kuitenkin vain boxerit ja sukat jalassa samassa asennossa ja sit ei olis kivaa kellää :jahas:

Osaan.com

No toivottavasti en oo tulevalla risteilyllä ihan yhtä pahoissa :rolleyes:

En näe punasta. :nyyh:

Iha hetken aikaa jouduin miettii, että mitäköhä sä ny oikee tarkotit, mutta siis tukkaa! Eikö? :D Juu ei oo punasta ollu hetkee enää... Joskus sitte taas :)

Ei sinne facen mitään sukua kannata pyytää kaveriksi, muuten saa olla kokoajan rajoittamassa niitä julkaisuja.
Juuri täksi oli kiva että äiti tuli sinne.
Se mikä ei ole äidin tarpeellista / asiallista kuulla, ei kyllä tarvii kenellekään muullekaan jakaa. Rajoittaa kivasti ainakin kaikenmaailman typeryyksien laittamista. Niin kuvia kuin päivityksiäkin.

Aiettä. Muistan, kun opiskelin mualimalla ja tulin kotiin ja vedin antaumuksella ruisleipää ym. perinteistä kotimaista. Kas kummaa, kun oli masu sekaisin, vallan ripulin pukkasi ja sitähän riitti koko lomien ajan. Sittemmin kun tuo keliakia löytyi, niin en minä enää ihmettele sitä suomiruokien aiheuttamaa paskan lentämistä. :D Kastikkeissa vehnäjauhoa, pullaa, leipää, leipää ja leipää, mussumussun ja mumsmums - ja nainen sen kuin laihtuu. :)
Onneksi asiat ovat nykyisin toisin. Pysyn kotomaan kamaralla ja mussutan gluteenitonta safkaa...

Tuossa sinulla oli harmittavaa huonoa tuuria tuon keliakin kanssa kyllä. Jostain syystä ruisleipää ei ole edes ollut ikävä, mutta vähän kaikenlaisia muita ruokia. Ilmeisesti myös olen ehtinyt tottua tuohon toiseen bakteerikantaan, kun täällä Suomessa on maha ollut vähän sekaisin. Sitä voin vain muistella kun pakkasin laukkua ja katsoin maitohappobakteeripakettia "Hei, minä menen Suomeen, en minä noita tarvitse" :rolleyes:

Sieltä se SGS2 lähti tulemaan. Hui. On muuten huikaisevan kaunis päivä. Aurinko paistaa, käytin rakin kanssa pihalla taaplaamassa. Sellanen aavistuksen rapsakka syyspäivä, näitä ei liiaksi ole. Onneks oli toi koira jonka kanssa lähteä liikkeelle :)

Back
Ylös Bottom