Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kivuliasta hommaa tuo putkirullailu.

Minkähän puhelimen sitä nyt sit hankkis? Mitään iLuuria ei kyllä mulle tuu, en piittaa.

Ei mitää älyluureja kannata, joku halpa minkä voi huoletta heittää suutuspäissään seinään. En ymmärrä miten porukka viitsii maksaa puhelimista niin älyttömiä summia nykyään. Vaikka onhan se tärkeää, että voi milloin tahansa ja missä tahansa tehdä niitä tuikitärkeitä päivityksiä Facebookkiin.

Ihana päivä takana. :) Huomenna pitäis muistaa maksaa taas salimaksu, että pääsee punttaamaan. Mitäs tänne? :)

Eiku oikeesti. Mää tykkään jotenki tollasista pulloposkisista. :D

Vihdoinkin minullakin on tsäänssiä.. Toki Jeremy on tuossa nuoruuskuvassaan paljon paremmassa kunnossa. Mut mäpä oonki nykypäivän kuntoa paremmassa kondiksessa. Ehkä

Osta sitten SGS2 sen saisi suht halvalla nykyisin.

Sitä mä tossa vähän katoinkin.

Ei mitää älyluureja kannata, joku halpa minkä voi huoletta heittää suutuspäissään seinään. En ymmärrä miten porukka viitsii maksaa puhelimista niin älyttömiä summia nykyään. Vaikka onhan se tärkeää, että voi milloin tahansa ja missä tahansa tehdä niitä tuikitärkeitä päivityksiä Facebookkiin.

Niin no, mulle on aika tärkee päästä sähköposteihin käsiksi melkeen missä vaan. Siellä tulee usein duuniin liittyviä juttuja, joita haluan tsekata ennen päivän alkua esim. matkalla töihin. Kyllähän sitä sit roikkuu facessa ja muuallakin liiaksi, mutta saavutetuista eduista ei luovuta. Aika vitusti oisin pariin otteeseen ollu eksyksissä jos en ois voinu tarkistaa jotai juna- tai reittisysteemejä netistä puhelimella. Olin tosin ennen just sitä mieltä että mulle ei mitää älypuhelinta tuu ku rikon ne kaikki. Jos tulee toi uus hommattuu niin siihen pitää kyl hommaa sit joku vitsin turvapussiki...

Siin teille sunnuntai-illaks viihdettä :D

IMG_1700[1].webp

Taidonnäytteeni viime yöltä. En vissiin ollu päässy hyttiini ja turhautunu sit siihe... Näin.

Niin no, mulle on aika tärkee päästä sähköposteihin käsiksi melkeen missä vaan. Siellä tulee usein duuniin liittyviä juttuja, joita haluan tsekata ennen päivän alkua esim. matkalla töihin. Kyllähän sitä sit roikkuu facessa ja muuallakin liiaksi, mutta saavutetuista eduista ei luovuta. Aika vitusti oisin pariin otteeseen ollu eksyksissä jos en ois voinu tarkistaa jotai juna- tai reittisysteemejä netistä puhelimella. Olin tosin ennen just sitä mieltä että mulle ei mitää älypuhelinta tuu ku rikon ne kaikki. Jos tulee toi uus hommattuu niin siihen pitää kyl hommaa sit joku vitsin turvapussiki...

Onhan noilla toki hetkensä ja tietysti riippuu niistä yksilöllisistä tarpeista myös paljon minkälaista vempelettä kukakin tarvitsee, mutta moni varmasti maksaa siitä iphonesta ihan vaan sen takia, että se on iphone. Mie tietoisesti pyrin pitämään itseni erossa työasioista sillon kun en ole fyysisesti töissä, mutta se taas riippuu ammatista, että onko tollainen edes mahdollista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom