Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkähän puhelimen sitä nyt sit hankkis? Mitään iLuuria ei kyllä mulle tuu, en piittaa.
Oottelet uutta Lumiaa tietenkin.
Nääh. Samsung tai HTC ehken.
Minkähän puhelimen sitä nyt sit hankkis? Mitään iLuuria ei kyllä mulle tuu, en piittaa.
Nääh. Samsung tai HTC ehken.
Eiku oikeesti. Mää tykkään jotenki tollasista pulloposkisista. :D
Ihana päivä takana.![]()
Osta sitten SGS2 sen saisi suht halvalla nykyisin.
Ei mitää älyluureja kannata, joku halpa minkä voi huoletta heittää suutuspäissään seinään. En ymmärrä miten porukka viitsii maksaa puhelimista niin älyttömiä summia nykyään. Vaikka onhan se tärkeää, että voi milloin tahansa ja missä tahansa tehdä niitä tuikitärkeitä päivityksiä Facebookkiin.
Mitäs tänne?![]()
Pakolliset edustustehtävät ja tapaamiset on nyt hoidettu alta pois, ja alkaa olla tässä hieman tylsääkin. Huomenna varmaan iskee ihan tekemisen puutetta, ennen kuin pitää lähteä himaan.
Kiitos kysymästä.
Eih...

Örgh
Jokohan Daisarilta revähti reisi ja paukahti pohje?
Hienoa. Millon takas Damiin?
Niin no, mulle on aika tärkee päästä sähköposteihin käsiksi melkeen missä vaan. Siellä tulee usein duuniin liittyviä juttuja, joita haluan tsekata ennen päivän alkua esim. matkalla töihin. Kyllähän sitä sit roikkuu facessa ja muuallakin liiaksi, mutta saavutetuista eduista ei luovuta. Aika vitusti oisin pariin otteeseen ollu eksyksissä jos en ois voinu tarkistaa jotai juna- tai reittisysteemejä netistä puhelimella. Olin tosin ennen just sitä mieltä että mulle ei mitää älypuhelinta tuu ku rikon ne kaikki. Jos tulee toi uus hommattuu niin siihen pitää kyl hommaa sit joku vitsin turvapussiki...