Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan huomiseksi tulossa kuumetta.

Olen tässä haistelevani ainakin kahden päivän itse itsellensä määrätyn saigonin.

Mä oon töissä jumissa tän saatanallisen nälän kanssa. Voi saamari.

Edit. Ja saman tien tuli joku pitsan kanssa sisään. Varastan.

Tilaisuus tekee murhaajan.

"Do not disturb" -valo hotlahuoneen ovessa koko päivän. Yhtäkkiä viiksekäs siivoojajengi hyökkää yleisavaimella sisään ja pahoittelevat kun eivät ole voineet siivota meikäläisen yksiötä tänään.

On tämä kyllä yhdensortin apinoiden planeetta. Incredible India.

Ei löytynyt lenkki kaveria ja ei jaksa yksinäänkään lähteä juoksemaan joten joudun pitämään tämän päivän lepopäivänä :evil:

Prätkä odottamassa seuraavaa kesää - tsek
Tiskit - tsek
Pyykit - tsek
Imurointi - tsek
Vessan kuuraus - tsek
Die Hard - tsek

Hitto nää sunnuntait on tehokkaita päiviä. Nyt lenkille-->

Vaikka treenijumeja saa aina kiroilla, niin ne ovat kevyitä verrattuna siihen jumiin mikä seuraa kun ei viikkokausiin tee mitään. Vituttaa tällainen, haluan salille.

Vaikka treenijumeja saa aina kiroilla, niin ne ovat kevyitä verrattuna siihen jumiin mikä seuraa kun ei viikkokausiin tee mitään. Vituttaa tällainen, haluan salille.

Etkö oo vielkää päässy?

Etkö oo vielkää päässy?

En, tää rutto meni välissä vain paskemmaksi ja taas popsitaan antibiootteja pitkälle ensi viikkoon. Jos tää tauti nyt uskoisi lääkkeitä niin viikon päästä voisi ehkä päästä kevyitä lämpöjä ottamaan, mutta saas nähdä.

En, tää rutto meni välissä vain paskemmaksi ja taas popsitaan antibiootteja pitkälle ensi viikkoon. Jos tää tauti nyt uskoisi lääkkeitä niin viikon päästä voisi ehkä päästä kevyitä lämpöjä ottamaan, mutta saas nähdä.

Todellakin sais jo uskoa:jahas:

Perhanan sitkee tauti. Johan se on kuukauden kestäny? Toivotaan että nyt puree tabut.

onko muuten penisilliiniä vai sulfaa? Penisilliinihän vissii laajakirjoisempaa ja tappaa pöpöt kuin pöpöt, sulfa taas spesifisempää.

Huomenna taas paluu todellisuuteen, loma loppuu ja työt alkavat. Vitutuksesta on tosin hyötyäkin, rauta nousi salilla kuin vettä vaan.

Back
Ylös Bottom