Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ron jeremy oli nuorena vähän komeempi.
katso liitettä 89171

Mutta silti peruspakkislaista paljo rumempi ;)

Huh huh, selvisin hengissä laivalta vaikka vähä huonolta hetkittäin näyttikin :D ens viikonloppuna pitäs mennä taas, oivoi.

Jos mä nyt en sotkis sua kehenkään.. ;)

Vittu että läskillä on paikat kipeänä tai muuten vaan kolottaa ja särkee. Kyllä te fitness-kansalaiset pääsette helpolla kun ei tarvi kärsiä fyysisista vaivoista.

Kohmelokin vaivaa.. No jos sitä laittais toisen Bondin vielä pyörimään illan ratoksi.

Mul on välil tullu mielee et onkoha pakkiksella tai pitäiskö perustaa joku työthredi mihi vois kaikki laitella jotai työvideoita ja selostuksiaa ja kuvia ja sellsta kaikista työkoneista ja tekemisistää töissään. Duunariketju...

Ei varmaa olis innokkaita ku ei kyse oo punttailusta :rolleyes:

Mul on välil tullu mielee et onkoha pakkiksella tai pitäiskö perustaa joku työthredi mihi vois kaikki laitella jotai työvideoita ja selostuksiaa ja kuvia ja sellsta kaikista työkoneista ja tekemisistää töissään. Duunariketju

Kannatetaan. Jotain oikeitakin töitä tänne kaikenmaailman ikiopiskelijoiden ja epäonnistuneiden insinöörien keskelle.

Tosin itse en tohdi osallistua kun niin harvinaisella alalla notta yleisen tunnistamisen vaara on suuri. Örgh

Kannatetaan. Jotain oikeitakin töitä tänne kaikenmaailman ikiopiskelijoiden ja epäonnistuneiden insinöörien keskelle.

Tosin itse en tohdi osallistua kun niin harvinaisella alalla notta yleisen tunnistamisen vaara on suuri. Örgh

Njaa... ehkä joku inssi vois sut tunnistaa. Kyllä mutki tunnistais varmaa jos joku osais ruveta kattelee sillä silmällä... Mutta emmätiiä olisko se niin paha välttämättä.

Njaa... ehkä joku inssi vois sut tunnistaa.

Tai työtoverit! Tosin, minähän olen osallistunut vain yleisesti korrekteihin keskusteluihin ja pysynyt sivistyneesti aiheessa, joten mitäpä väliä vaikka joutuisi merkityksi?? Möh

Back
Ylös Bottom