Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J.. Etkö sä tykkää vai etkö botailun kannalta syö?

Tänään menet jonkin naisen luo, katsot sitä silmiin ja sanot, että "tonight Im fucking you" ja suutelet sitä suulle. Joko saat avarista tai pesää.
Voin tulla pelaa biljardii vaikka oon aika huono ja ei taideta asua lähimaillakaan. Kunhan siis ihan pöytäbiljardista puhutaan.
Mäki oon huono, mutta hauskaa se on silti. Ja ihan kasipalloa tarkotin.
No se on vähän kummatkin. Aluksi en syönyt, kun oli syömishäiriö, sitten en vain enää ole oikein välittänyt ja tulee paska olokin jostain karkista tai kermakakusta. Juustokakku on ihan jees, sitä vedin pari viikkoa sitten omilla synttäreillä.![]()
Vaikka onha suklaatki ja muut hyviä mutta ei vaa koskaan kiinnosta ostaa niitä.Okei! Mä olen vähän kateellinen sulle. Hirveä läskimorkkis, kun vetää aina viikonloppuisin kaikkea mättöä.
Terveisin eilen rullakebab ja tänään leffamättönä grillisipsejä ja kilon karkkipussi..
Voi luoja.. tollasia kamaluuksia..
http://www.mikseri.net/artists/?id=52217
muista enään tunnuksiakaan :(
Ihan omia teknojako jakelet täälä? Cool vaikka paskaa onki. Pitäiskö munki laittaa mun doomdeathmasenteluprogetilulilukikkailumetallit midinä tänne kuultavaks...
Jos vielä yhen jakson Breaking Badiä ja vasta sitten nukkumaan.
Monta kertaa oot tuon todennut tänään?