Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muute niin pirun mahtavan eeppinen biisi, että ei mittää rajaa! Koko ajan pitää nonstoppina kuunnella :D

Tämäki on mahtava! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
J.. Etkö sä tykkää vai etkö botailun kannalta syö?

No se on vähän kummatkin. Aluksi en syönyt, kun oli syömishäiriö, sitten en vain enää ole oikein välittänyt ja tulee paska olokin jostain karkista tai kermakakusta. Juustokakku on ihan jees, sitä vedin pari viikkoa sitten omilla synttäreillä. :)

Tänään menet jonkin naisen luo, katsot sitä silmiin ja sanot, että "tonight Im fucking you" ja suutelet sitä suulle. Joko saat avarista tai pesää.

Saattaa jäädä tänään(kin) naisille puhumatta. Tuskin puhun kenellekkää. Meinaan silti mennä vilkkuvalobaariin kattelemaan minihamebeibejä, hurjaa!

Voin tulla pelaa biljardii vaikka oon aika huono ja ei taideta asua lähimaillakaan. Kunhan siis ihan pöytäbiljardista puhutaan.

Mäki oon huono, mutta hauskaa se on silti. Ja ihan kasipalloa tarkotin.

No se on vähän kummatkin. Aluksi en syönyt, kun oli syömishäiriö, sitten en vain enää ole oikein välittänyt ja tulee paska olokin jostain karkista tai kermakakusta. Juustokakku on ihan jees, sitä vedin pari viikkoa sitten omilla synttäreillä. :)

Okei! Mä olen vähän kateellinen sulle. Hirveä läskimorkkis, kun vetää aina viikonloppuisin kaikkea mättöä.

Terveisin eilen rullakebab ja tänään leffamättönä grillisipsejä ja kilon karkkipussi..

En oo kyllä ikinä ymmärtäny oikee noitten makeiden herkkujen päälle. Mikähän siinäkin. Sipsit ja hampparit ja pitsat ja kebabit ja pähkinät ja muut suolaset naposteltavat on kyl aina :kuola: Vaikka onha suklaatki ja muut hyviä mutta ei vaa koskaan kiinnosta ostaa niitä.

Okei! Mä olen vähän kateellinen sulle. Hirveä läskimorkkis, kun vetää aina viikonloppuisin kaikkea mättöä.

Terveisin eilen rullakebab ja tänään leffamättönä grillisipsejä ja kilon karkkipussi..

Jos pystyt elämään sen kanssa niin ei se kai pahaksikaan ole. Mä nyt kai voisin verrata vaan omaa luonnettani ehkä Utin (Hietala) tapaan suhtautua tähän lajiin. En kuitenkaan kaveria tunne, mutta mitä nyt olen teksteistä ja videoista ymmärtänyt niin aika askeettisesti välillä mennään ja kaikki tehdään bodauksen eteen. Eikä se mua itteeni harmita kamalasti ennemmin olen pahoillani muiden takia, kun joutuvat elämään meikäläisen kanssa :D

Tietty jossain vaiheessa se selkärankakin täytyy löytyä, jos meinaa mättöputki jatkua loputtomiin.

- - - Updated - - -

Ihan omia teknojako jakelet täälä? Cool vaikka paskaa onki. Pitäiskö munki laittaa mun doomdeathmasenteluprogetilulilukikkailumetallit midinä tänne kuultavaks...

ihan omaa mixaus paskaa. en muistanut edes tuollaisen olemassa oloa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos vielä yhen jakson Breaking Badiä ja vasta sitten nukkumaan.

Back
Ylös Bottom